خبرگزاری کار ایران

نیمی از لیگ در تیم ملی/ صدرنشینی مجدد استقلال؛ ورود سپاهان و همسایگی سرخ های تهران و تبریز

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۷۵۴

استقلال در لیست کارلوس کی روش بیشترین بازیکن دعوت شده را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا، لیست جدید تیم ملی ایران در حالی اعلام شد که از بین 35 نفر دعوت شده، 12 نفر خط خواهند خورد و الباقی راهی هفدهمین دوره مسابقات جام ملت ها در امارات می شوند.

در لیست اعلام شده نفرات لژیونر به سختی قافیه را از بازیکنان داخلی برده اند و تعدادشان 18 نفر است. این در حالی است که بازیکنان داخلی روی هم 17 نفر هستند.

کی روش این بار از نیمی از تیمهای لیگ برتری بازیکن دعوت کرده است. استقلال تهران با 5 نماینده همچنان صدرنشین لیست کی روش است. سید حسین حسینی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، وریا غفوری و علی کریمی نفراتی هستند که از این تیم دعوت شده اند.

پرسپولیس و تراکتورسازی با سه بازیکن در رده دوم قرار دارند. احسان حاج صفی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه از تیم تبریزی و علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و علی علیپور از پرسپولیس جزو دعوتی ها هستند.

تیم سپاهان با دو نماینده وارد گود شده است. پیام نیازمند و سعید اقایی این دو نفر را تشکیل می دهند. احمد عبدالله از نساجی، مهدی ترابی از سایپا، رشید مظاهری از ذوب آهن و محمدحسین کنعانی زادگان از ماشین سازی هم تک نماینده های 4 تیم دیگر لیگ برتری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز