خبرگزاری کار ایران

8 اپیزود از 8 بازی هفته یکم لیگ شماره 18/ آخر هفته خود را این گونه بگذرانید

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۹۵

تا آغاز هجدهمین دوره لیگ برتر دقایقی بیشتر باقی نمانده است...

به گزارش ایلنا، هفته اول هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با برگزاری 8 دیدار به انجام می رسد. بی تردید علاقمندان فوتبال بی صبرانه منتظر آغاز این دوره از بازی ها هستند و اینکه تیم محبوبشان می تواند چه رتبه ای را به خود اختصاص دهد.

در ادامه نگاهی به تک تک این مسابقات می اندازیم:

نساجی مازندران- ذوب آهن اصفهان:

اولین بازی نساجی در تاریخ لیگ برتر باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود. تیفوسی های سرخپوش ورزشگاه خود را پر می کنند تا شاهد جدال جذاب جواد نکونام و امید نمازی، کاپیتان و مربی سابق تیم ملی باشند. ذوبی ها فعلا با شوک رفتن سعید آذری روبرو هستند و باید دید می توانند شروع خوبی در لیگ داشته باشند یا خیر. هر دو تیم در فصل نقل و انتقالات جا به جایی های زیادی داشته اند و احتمال برای رسیدن به مرز آماگی نیازمند زمان بیشتری خواهند بود.

پدیده مشهد- پرسپولیس:

ورزشگاه امام رضا برای اولین بار میزبان یکی از پرطرفدارترین تیمهای ایران است. این دو تیم برای دومین بار در هفته نخست رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. در لیگ پانزدهم در تهران بازی با نتیجه 2-2 تمام شد و حالا یحیی گل محمدی هدایت تیم مشهدی را به عهده گرفته است. اسکلت تیم مشهدی حفظ شده و آنها حالا مقابل پرسپولیسی صف آرایی می کنند که 4 ستاره خود را از دست داده اما بازهم با یک پیش فصل ایده آل به این مسابقه قدم می گذارد.

سایپا تهران- سپیدرود رشت:

در ورزشگاه دستگردی دیگر مسابقه پنجشنبه شب به انجام می رسد. علی دایی با اینکه علی قلی زاده را از دست داد اما چند مهره خوب را به خدمت گرفته است. خودروسازان در خانه خودی باید به دیدار عجیب ترین تیم لیگ بروند. تیمی که تا چند روز پیش توسط دو مالک و دو سرمربی به صورت جداگانه آماده می شد اما سرانجام تیم تحت هدایت تن زاده و نظرمحمدی غیر قانونی اعلام شد و خداداد و یارانش به لیگ خواهند آمد. جدال جذاب سردمداران نسل طلایی 98 و پایه گذاران گل تاریخی به استرالیا در ملبورن می توالند جذابیت های فراوانی را داشته باشد.

فولاد-پارس جنوبی جم:

در اوج گرما و بی آبی، دو تا از تیمهای جنوبی فوتبال کشورمان به دیدار یکدیگر خواهند رفت.  هر دو تیم سرمربیان خود را حفظ کرده اند اما بازیکنان نسبتا زیادی را از دست داده اند و به همین دلیل نسبت به فصل قبل تحلیل رفته اند. پارس و فولاد برای تکرار رتبه فصل قبل کار بسیار دشواری دارند. ورزشگاه غدیر میزبان دیگر بازی شب اول مسابقات است. پارس فصل قبل با یک برد 4-1 لیگ را شروع کرد. این بار چه اتفاقی رخ می دهد؟

ماشین سازی تبریز-استقلال خوزستان:

تا همین چند روز پیش قرار بود گسترش فولاد به مصاف استقلال خوزستان برود اما حالا ماشین سازی میزبان شاگردان داریوش یزدی است. بازیکن اسبق استقلال تهران، حالا در قامت سرمربی استقلال خوزستان باید کار سختی را انجام دهد. دیگر اثری از قهرمان لیگ پانزدهم نیست. آبی ها در شرایط قرمزی به سر می برند ولی از شانس خوبشان به دیدار تیمی می روند که اوضاعش از آنها بدتر نباشد؛ بهتر هم نیست.

سپاهان اصفهان-صنعت نفت آبادان:

خیلیها منتظر تماشای سپاهان ورژن قلعه نویی هستند. دفعه قبلی که او هدایت پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر را به عهده گرفت سپاهان توقف ناپذیر بود و حالا هم همه چیز مهیاست. بازیکنانی جذب شده انمد که باب میل ژنرال بوده است و باید برای بازگشت شکوهمندانه طلایی پوشان زاینده رود لحظه شماری کنند. البته که در سوی مقابل صنعت نفت با خونی تازه به لیگ برگشته است. تیم پائولو سرجیو نسبت به زمان کمالوند تغییرات زیادی داشته و باید دید می توانند عملکرد خوب فصل قبل را تکرار کنند یا خیر.

نفت مسجدسلیمان-تراکتورسازی تبریز:

شهر اولین ها دوباره بعد از حدود 5 سال نماینده اش را در لیگ برتر می بیند. تیم کم امکاناتی که با محمود فکری کار شاقی را انجام داد و حالا باید دید با عبدالله ویسی می تواند به شگفتی سازی ادامه دهد یا خیر. آنها در بازی اول به مصاف تراکتورسازی می رود. قطعا تیم جان توشاک با آب و هوای گرم و شرجی مسجدسلیمان به این راحتی کنار نمی اید. 

استقلال تهران-پیکان تهران:

حسن ختام بازیهای هفته اول لیگ برتر جدال تیمهای استقلال وپ یکان در ورزشگاه آزادی خواهد بود. بازی فصل قبل آنها به زیبایی هر چه تمام تر به انجام رسید و آبی پوشان با گل دیرهنگام امید ابراهیمی 3-2 به برتری رسیدند. تیم مجید جلالی بازهم چند ستاره خود را از دست داده و آبی پوشان هم پیش فصل پرحاشیه ای را پشت سر گذاشتند و خیلی از بازیکنانشان هم هنوز به شرایط بازی نرسیده اند. با این حال شفر برای اینکه مانند فصل قبل تیمش از کورس عقب نماند باید حداکثر امتیازات را جمع آوری کند؛ او برای سومین بار به مصاف تیم مجید جلالی می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز