خبرگزاری کار ایران

حمله سروش رفیعی به مدافعان تیم ملی در دفاع از سیدجلال حسینی

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۰۲۵

هافبک تکنیکی و شماره هفت پرسپولیس در ستایش عملکرد سیدجلال حسینی به مدافعان تیم ملی نیز تاخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سروش رفیعی که در نیم فصل حضورش در پرسپولیس با توجه به نمایش فنی و اخلاقی که به جا گذاشته از محبوبیت بالایی در نزد هواداران برخوردار است، این روزها به بمب انگیزه تمرینات سرخپوشان تبدیل شده است. شماره هفت محبوب در تمرینات پرسپولیس بی تابی جالب توجهی برای پایان محرومیت این باشگاه و بازگشت به میادین دارد و اکنون روزهای پایانی آن را رج می‌زند.

نکته جالب توجه اما در پایان تمرین امروز واکنش او به خبر مربوط به خداحافظی سیدجلال حسینی از بازی‌ در تیم ملی بود. این خبر که پیش از تمرین در رختکن و با حضور بازیکنان و کادرفنی علنی شده بود، با واکنش بازیکنان همراه شد. آنها ضمن قدردانی از کاپیتان سیدجلال برای او در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می‌کردند. در ادامه نوبت به پست‌های بازیکنان رسید و هر کدام به نوبه خود این خداحافظی و تلاش سیدجلال حسینی را قدردانی کردند. ویژه‌ترین پیام اما با فاصله از سوی سروش رفیعی انتشار یافت. جایی که ستاره فوتبال ایران واکنش کاملا روشنی به عدم دعوت او به تیم ملی گرفت. او در پست اینستاگرامی خود صراحتا در این مورد نوشته است: آقا سید، کاپیتان دوست داشتنی؛ ممنون بابت همه زحماتی که واسه فوتبال ملی ما کشیدی و دلمون رو با فداکاری و غیرتت شاد کردی. واقعا متاسفم که بازیکن بزرگی مثل شما با بیش از 100 بازی ملی در شرایطی که هنوز از خیلی‌هایی که همین الان به تیم ملی دعوت میشن بهتری، باید به این شکل و از طریق فضای مجازی خداحافظی کنن. بهترینارو براتون تو زندگی شخصی و باشگاهی آرزو میکنم.

شماره هفت پرسپولیس که با تمجید از عملکرد و آمادگی و توانایی سیدجلال حسینی نسبت به عدم حضورش در تیم ملی موضع خود را اعلام کرده، در بخش پایانی پیامش با هشتگ تیم ملی دیگر صخره ندارد واکنش خود را به خداحافظی این بازیکن تکمیل کرده است.

سروش رفیعی با توجه به دوری چند ماهه از فوتبال باشگاهی بعید است در جام ملت‌های آسیا، مسافر لیست تیم ملی باشد و باید دید آینده او در صورت درخشش در ترکیب سرخپوشان در تیم ملی به چه شکل خواهد بود. به نظر می‌رسد در پیام سروش رفیعی برای سیدجلال حسینی و بخشی که مدافعان دعوت شده به تیم ملی را مورد نقد قرار داده است، حمله او به دعوت محمدرضا خانزاده و البته پژمان منتظری باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز