خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا:

سیدجلال حسینی پیشنهاد جنجالی کی روش را رد کرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۵۰۰

​کاپیتان پرسپولیس که در اتفاقی عجیب در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار نگرفته بود، به پیشنهاد کادرفنی پاسخ منفی داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدجلال حسینی که در طول سه فصل اخیر حضورش در ترکیب تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس توام با دستیابی عنوان برترین خط دفاعی و مدافع لیگ برتر بوده، علیرغم حضوری مستمر در اردوهای تیم ملی در نهایت از لیست کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی بازماند.

سرمربی تیم ملی در شرایطی عدم حضور این بازیکن در لیست نفرات نهایی جام جهانی را به شرایط سنی او مرتبط دانسته بود که در جمع بازیکنانش در این رقابت‌ها چند بازیکن نیز بالای 30 سال حضور داشتند.

با این حال در این رابطه شنیده می‌شود کارلوس کی‌روش پیش از اعلام لیست نهایی تیم ملی در تماسی که از طریق مارکار آقاجانیان با سیدجلال حسینی داشت، او را از تصمیمش برای خط زدن نام کاپیتان پرسپولیس باخبر کرده بود. در این تماس توسط مارکار آقاجانیان به سیدجلال حسینی پیشنهاد می‌شود با حضور در اردوی تیم ملی و جدال با ترکیه خداحافظی رسمی‌اش از تیم ملی را برگزار کند که با ناراحتی او همراه شده و آن را نمی‌پذیرد.

این اتفاق البته در شرایطی افتاده بود که کارلوس کی‌روش پاسخی به پیشنهاد تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال برای جام ملت‌های آسیا نداده بود و شاید در صورت عدم توافق احتمالی برای قبول هدایت تیم ملی، سرمربی بعدی بار دیگر خواهان بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب تیم ملی می‌بود اما پیشنهاد خداحافظی می‌توانست سد راهی در این رابطه تلقی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز