خبرگزاری کار ایران

می‌خواهم بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته باشم

خلیل زاده: دنبال پیراهن تیم ملی در روسیه هستم

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۱۹۱

مدافع موفق پرسپولیس هنوز از حضور در تیم ملی ناامید نشده است و امیدوار است عملکردش در این تیم بتواند او را در لیست نهایی تیم ملی قرار دهد.

شجاع خلیل زاده که در این فصل به پرسپولیس پیوسته، توانسته با عملکرد خوب خود یکی از بازیکنان تاثیرگذار در ترکیب سرخپوشان لقب گیرد که با 5 گل زده یکی از گلزنان برتر این تیم نیز محسوب می‌شود. او در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا از آرزوهای خود برای بازگشت به تیم ملی خبر داده است.

مدافع میانی سرخپوشان در خصوص بازی برابر پیکان و پیروزی مقابل شاگردان مجید جلالی گفت: جدای از نتیجه دیداری سخت برای ما محسوب می‌شد. تمام بازیکنان انگیزه زیادی داشتند تا باخت دور رفت مقابل این تیم را جبران کنند. بعد از اتفاقات بازی رفت گفته بودیم این شکست را به بهترین شکل ممکن جبران خواهیم کرد و بچه ها با عملکردی فوق العاده یک نتیجه خوب کسب کردند.

وی با تمجید از حضور هوادارانش در استادیوم خانگی پیکان گفت: این فوق العاده است که در تمام استادیوم‌ها حضور آنها باعث می‌شود انگیزه بیشتری برای پیروزی داشته باشیم و به هیچ وجه احساس مهمانی نکنیم. این مسوولیت ما را برای کسب پیروزی بیشتر می‌کند و امیدوارم در پایان فصل به بهترین شکل و با قهرمانی جواب این محبت آنها را بدهیم.

خلیل زاده در خصوص بازی این هفته مقابل تیم سابقش گفت: اصلا نباید گول جایگاه فعلی سپاهان را خورد. آنها تیم موفقی هستند که یکی از بهترین عملکردهای فنی را با توجه به مهره‌هایی که در اختیار دارند در زمین اجرا می‌کنند و با بدشانسی مواجه شده‌اند. در بازی رفت هم یک بازی زیبا از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که متاسفانه نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. با این حال در استادیوم آزادی و با حضور پرشور هواداران‌مان برای سه امتیاز خواهیم جنگید و امیدوارم یک پیروزی شیرین دیگر را کسب کنیم.

مدافع سابق تیم ملی که اکنون مدتی است از لیست کی روش جا مانده و مورد توجه سرمربی تیم ملی نیست، در خصوص امیدواری برای بازگشت به این لیست گفت: اینکه بگویم آرزویم حضور و بازگشت به تیم ملی است یک احساس صادقانه است. تمام تلاش و توانم روی این مساله است و مطمئنا به دنبال این هستم تا در روسیه پیراهن تیم ملی را به دست بیاورم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا عملکردی فوق العاده در پرسپولیس داشته باشم و بتوانم نظر آقای کی روش را هم جلب کنم.

شجاع در واکنش به اینکه اتفاقات 4 سال قبل و پیش از جام جهانی برزیل باعث حضورش در لیست سیاه کی روش شده گفت: من عذرخواهی کردم و باز هم اگر لازم باشد برای پیراهن تیم ملی و موفقیت پرچم کشورم عذرخواهی می‌کنم و هیچ ابایی از آن ندارم. پیراهن تیم ملی را برای خودم افتخار بزرگی می‌دانم و تنها کاری که اکنون از دستم بر می آید این است که برای رسیدن به آن در پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشم و از سرمربی تیم ملی نیز عذرخواهی کنم. امیدوارم در ادامه مسابقات بتوانم با عملکردم جواز حضور در تیم ملی را به دست بیاورم.

مدافع پرسپولیس در پایان با تمجید از برانکو و نقش او در موفقیت این فصلش گفت: خوشحالم که آقای برانکو به من اعتماد داشتند و دارند و این مساله باعث می‌شود تمام تلاشم را برای موفقیت و نمایش موفق در ترکیب پرسپولیس داشته باشم. نکات فنی زیادی زیر نظر ایشان یاد گرفته‌ام و مطمئنا به بهترین اتفاقات در پرسپولیس فکر می‌کنم و امیدوارم این فصل رویایی برای پرسپولیس تمام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز