خبرگزاری کار ایران

سوشا مکانی و زنده کردن جنجال بزرگ در پرسپولیس (گزارش + عکس)

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۳۸۵

دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در دوران حضورش در این تیم فوتبال ایران را دچار یک رسوایی بزرگ کرده بود، اکنون با استناد به گزارش یک روزنامه محلی به رجزخوانی پرداخته است.

به گزارش ایلنا، سوشا مکانی و حاشیه‌هایش همچنان ادامه دارد و اینبار او با استناد به گزارش یک روزنامه محلی به کری خوانی برای کسانی پرداخته که عملکرد و حواشی او را در فوتبال ایران مورد رصد قرار می‌دادند و آن را با این نوشته روی اکانت رسمی خود قرار داده است: از طعنه جاهلان نخواهم ترسید بر خنده این زمانه خواهم خندید. من بر سر عشق پاک خود می مانم تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

سوشا مکانی و زنده کردن جنجال بزرگ در پرسپولیس (گزارش + عکس)

این روزنامه در گزارشی به سبک زندگی سوشا مکانی در نروژ پرداخته و صحبت‌هایی با مربیان او در میوندالن داشته است. در ادامه اشاره شده به اینکه او اکنون محبوب‌ترین بازیکن از حیث تعداد فالوور در اینستاگرام در نروژ محسوب می‌شود، فالوورهایی که البته به واسطه حضور در پرسپولیس نصیب او شده و راوی این گزارش می‌توانست با نگاهی اجمالی حتی به صفحات بازیکنان ناشناخته و جوان پرسپولیس به این نکته پی ببرد که بسیاری از آنها می‌تواند رده سوم محبوبیت در سوئد را از این حیث از آن خود کنند.

در ادامه این گزارش هم با اشاره به اینکه او بازیکن خوش تیپی است که سودای حضور در جام جهانی را در سر می‌پروراند و به همین خاطر با فرار از محرومیت شش ماهه کمیته انضباطی فدراسیون ایران راهی نروژ شده از شانس او برای تداوم موفقیت در لیگ نروژ صحبت شده است.

با همه این‌ها کری خوانی و حاشیه سازی سوشا مکانی نیز جالب توجه است که با ادبیاتی سخیف به جنگ کسانی رفته که به زعم او نمی‌توانند موفقیت‌هایش را به همراه تیم میوندالن و گزارش‌ جالب توجه روزنامه محلی این کشور را ببینند. مکانی که با حاشیه‌های خود یکی از عوامل اصلی از دست رفتن عنوان قهرمانی پرسپولیس در لیگ پانزدهم بود که با هنرنمایی‌های خود یکی پس از دیگری به گل‌های خورده این تیم اضافه می‌کرد تا در نهایت آنها در آوراژ گل این عنوان را به استقلال خوزستان واگذار کنند، در بیشتر فصل نیز در زندان و البته محرومیت و اخراج پشت سر گذاشت تا اکنون حضور در تیم درجه چندم فوتبال اروپا را افتخاری بزرگ برای خود بداند!


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز