خبرگزاری کار ایران

بازیکنانم قهرمانان واقعی هستند

برانکو: شاگردانم در اختیار کی‌روش؛ نمی‌خواهم متهم و مقصر ناآمادگی تیم ملی شوم

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۶۱۰

سرمربی کروات سرخپوشان در شرایطی که تیمش بازی حساس و تاریخی نیمه نهایی لیگ قهرمانان را پیش رو دارد، اعلام کرد مشکلی با برنامه‌های تیم ملی نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ که پیش از این دچار مشکلاتی با کارلوس کی‌روش شده بود، در آستانه دیدار حساس تیمش با الهلال در مرحله یک چهارم که همزمان با اردوی تیم ملی شده، اعلام کرد آنها را در اختیار سرمربی تیم ملی قرار خواهد داد.

برانکو ایوانکوویچ در بازگشت از امارات و در اولین تمرین تیمش در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به تعاریفی که طی این مدت نسبت به عملکرد او صورت گرفته گفت: من خیلی افتخار می‌کنم به بازیکنانم، قهرمانان واقعی آنها هستند. آنها این بازی را در آوردند، تیم بودند و شرایط را حفظ کردند و به حق‌شان رسیدند و آنها استحقاق این تعاریف را دارند. اینقدر خوب بودند، که حریف هیچ شانسی نداشت و گلی هم که زدند روی استادی بازیکن‌شان بود. اما مهمتر از همه این بود که بازیکنانم شخصیت قهرمان را به نمایش گذاشتند و با یک بازیکن کمتر بازی را به حریف دیکته کردند و من تبریک می‌گویم و سزاوار این برد بودند.

سرمربی کروات در خصوص تغییراتی که انجام داد و باعث تغییر نتیجه شد گفت: بازیکنان از همه مهمتر هستند و ما اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم. شرایط خارج از دسترس شده بود، یک بازیکن از دست داده بودیم و با 10 بازیکن در آن شرایط هوایی خیلی سخت بود. بعد از اخراج بازیکن ما تغییری نداشتیم تا بازیکنان را نگه داریم برای یک سوم پایانی بازی. چرا که بازیکنان با این شرایط تخلیه می‌شوند و همینطور که دیدید علیپور، فرشاد و مسلمان و واقعا انرژی گذاشتند و تخلیه شدند. مهدی طارمی از نظر تاکتیکی فوق العاده کار کرد. برگشت به پست هافبک دفاعی و در کنار محسن ربیع خواه عالی کار کرد. تک تک بازیکنان فوق العاده بودند و من خیلی به آنها افتخار می‌کنم و تیم برنده شد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص دو دیدار تدارکاتی تیم ملی که باعث تداخل برنامه تیمش پیش از جدال مقابل الهلال در نیمه نهایی گفت: من بهرحال دلم نمی‌خواهد اردوی تیم ملی را برهم بزنم تا فردا متهم نشوم که من مقصر هستم چرا تیم ملی آماده نشد. بزرگترین افتخارم این است که روی نیمکت تیم ملی ایران بودم و اگر سرمربی تیم ملی بازیکنانم را دعوت کند آنها به اردوی تیم ملی خواهند رفت.

پرسپولیس در دیدار برابر الاهلی کمال کامیابی نیا را به دلیل اخراج از دست داد تا اکنون برای جدال مقابل الهلال یکی از سوالات در خصوص این بازیکن و جانشین او باشد: بله مطمئنا جانشین خوبی برای او داریم. همانطور که گفتم امسال تیم را به خوبی تقویت کرده‌ایم و بازیکنانی مثل سیامک، شجاع، مصلح، بشار رسن، منشا و ... به خوبی توانسته‌اند به تیم کمک کنند و گزینه‌های زیادی برخلاف فصل گذشته در اختیار داریم.

سرمربی کروات سرخپوشان در خصوص آمادگی بالای خط حمله‌ و اینکه چطور از آنها استفاده می‌کنید، گفت:خوشبختانه همانطور گفتم که شرایط خوبی در اختیار داریم. البته یادم رفت از بشار رسن هم یاد کنم. او به خوبی نشان داد که توانایی خوبی دارد و هر زمان به میدان رفت کیفیت خود را به نمایش گذاشت و سطح بازی را بالا می‌رود. طبیعی است که به عنوان ملی‌پوش عراق هر چه سریعتر بتواند به تطابق بیشتر با تیم دست یابد.

برانکو ایوانکوویچ با اشاره به حضور الهلال عربستان به عنوان همگروهی آنها در مرحله نیمه نهایی گفت:همین یک دلیلی است برای اینکه نشان دهد چقدر گروه ما سخت بود. از همان گروه ما و الهلال به مرحله نیمه نهایی رسیدیم. گروه ما واقعا گروه مرگ بود.

وی در خصوص اینکه برای دیدار مقابل الهلال وضعیت احمد نوراللهی به چه شکل خواهد بود گفت: ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد، او هنوز مجوز بازی در لیگ را ندارد و ما به دنبال دریافت مجوز او خواهیم بود.

برانکو در پاسخ به این سوال که با توجه به فشار بازی الاهلی تغییراتی در ترکیب تیمش برابر پیکان به وجود خواهد آورد و به نیمکت نشینان فرصت می‌دهد یا خیر گفت: ما 11 بازیکن نداریم ما 20 بازیکن فیکس و اصلی داریم. در خصوص پیکان هم باید تمرین فردا و شرایط آن را دنبال کنیم. طبیعی است که بازیکنان بازی سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشته‌اند و باید در خصوص این بازی تغییراتی دهیم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص حرکت اشتباه کمال کامیابی نیا که باعث 10 نفره شدن این تیم در دقایق ابتدایی شد گفت: این یک اشتباه بود که پیش می‌آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز