خبرگزاری کار ایران

در انتظار درگیری دوباره برانکو و کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۸۳۴

دعوت شش بازیکن از پرسپولیس به اردوی تیم ملی و تداخل مجدد برنامه‌های کی روش و برانکو احتمال درگیری رسانه‌ای بین دو طرف را افزایش داده است.

به گزارش ایلنا، هنوز فصل هفدهم آغاز نشده است برنامه های تیم ملی و پرسپولیس با یکدیگر تداخل پیدا کرد و این همان چیزی است که برانکو از آن می‌ترسید. با توجه به اینکه تیم ملی سال آینده مسابقات جام جهانی را در پیش دارد طبیعی است که کی روش از حالال به فکر آماده‌سازی شاگردانش برای این مسابقات باشد. از طرفی برانکو برای قهرمانی تیمش در آسیا و در ادامه تکرار قهرمانی در لیگ برنامه‌ریزی کرده است. در حال حاظر که تیم ملی بازی با ازبکستان را پیش‌رو دارد 6 بازیکن پرسپولیس به اردوی این تیم دعوت شده‌اند در حالی که برانکو انتظار داشته این نفرات به تعطیلات پایان فصل بروند. برانکو به شکلی برنامه‌های تیمش را طرح‌ریزی کرده است که بتواند از تاریخ 30 خرداد دورجدید تمرینات تیم خود را برای بازی‌ةای فصل آینده و مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آغاز کند اما کی‌روش تا حدی برنامه‌های او را بر هم زد. با دعوت 6 بازیکن پرسپولیس به تیم ملی طبیعی است که آنها فرص کافی (حداقل دو هفته‌ای) برای استراحت پایان فصل نداشته باشند چرا که باید یک هفته بعد از بازی با ازبکستان در تمرینات آماده‌سازی تیم شان شرکت کنند. فصل پیش هم همین مسئله با اردویی که تیم ملی در اتریش برگزار کرد پیش آمد و باعث شد مشاجره لفظی بین برانکو و کی‌روش در رسانه‌ها پیش بیاید. شاید این بار برانکو انتظار داشت کی‌روش برای بازی با ازبکستان نهایتا بیرانوند را به تیم ملی دعوت کند و در بقیه پست‌ها به بازیکنان دیگر تیم‌ها بها دهد که این اتفاق رخ نداد و کی‌روش حتی حسین ماهینی را هم به جمع ملی‌پوشان قبلی پرسپولیس اضافه کرد.

با شرایط پیش آمده شاید برانکو تصمیم بگیرد به ملی‌پوشان تیمش چند روز بیشتر استراحت دهد و آنها چند روز بعد از آغاز دور جدید تمرینات پرسپولیس در تمرینات تیم باشگاهی خود شرکت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز