خبرگزاری کار ایران

سهم مهاجمان استقلال از گل‌های این تیم/تنها 21 درصد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۲۸۴

استقلال تهران در آخرین بازی خود موفق شد سپیدرود رشت را با 5 گل در هم بکوبد که از این 5 گل تنها یک گل توسط مهاجمان این تیم به ثمر رسید.

به گزارش ایلنا،استقلال تهران در آخرین بازی خود موفق شد سپیدرود رشت را با 5 گل در هم بکوبد که از این 5 گل تنها یک گل توسط مهاجمان این تیم به ثمر رسید. جابر انصاری تنها مهاجمی بود که موفق به گلزنی شد، 3 گل توسط هافبک‌ها به ثمر رسید و یکی از گل‌ها را هم مدافع سپیدرود به خودشان زد. این یعنی تنها 20 درصد گل‌های این بازی توسط مهاجمان به ثمر رسیده است.

این آمار ضعیف مهاجمان استقلال تنها مربوط به این بازی نیست و قابل تعمیم به کل بازی‌هاست زیرا آنها تا اینجای لیگ هجدهم که یک بازی تا پایان نیم‌فصل باقی مانده؛ تنها 21 درصد از گل‌های استقلال توسط مهاجمان به ثمر رسیده است. شاگردان شفر در حالی در ۳ بازی آخرشان ۹ بار توپ را با تور دروازه حریف آشنا کرده‌اند که در این راه مهاجمان این تیم کمترین سهم را داشته‌اند.

از ۹ گل آخر آبی‌پوشان تنها روح‌ا... باقری و الهیار صیادمنش دو مهاجم این تیم در گلزنی سهم داشته‌اند و ۷ گل دیگر توسط بازیکنانی به جز مهاجمان استقلال برای این تیم زده شده است. فرشید باقری هافبک میانی استقلال با ۳ گل از ۹ گل اخیر تیمش بیشترین سهم را در گلزنی داشته است. طارق همام، جابر انصاری و رضا آذری دیگر بازیکنان استقلال هستند که در این هفته‌ها گل زده‌اند. یکی از گل‌های این تیم را هم مدافع تیم سپیدرود به اشتباه وارده دروازه خودی کرد.

بازیکنان استقلال در این فصل جمعا ۱۸ گل در ۱۴ بازی به ثمر رسانده‌اند که از این تعداد تنها ۳ گل توسط صیادمنش، تبریزی و باقری، مهاجمان این تیم به ثمر رسیده و ۱۳ گل توسط بازیکنان خطوط دیگر زده شده است. 2 گل آبی‌پوشان نیز توسط مدافعان تیم‌های حریف به اشتباه وارد دروازه خودشان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز