خبرگزاری کار ایران

محبوب استقلالی‌ها تماشاگر حساس‌ترین بازی نیم فصل

فرهاد مجیدی و ششمین حضور روی سکو؛ خوش‌قدم برای آبی‌ها اگر حریف ژنرال نباشد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۵۲

فرهاد مجیدی اعلام کرد برای آخرین بازی نیم‌فصل و دیدار حساس با پدیده مشهد به ورزشگاه آزادی می‌آید.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی اعلام کرد برای آخرین بازی نیم‌فصل و دیدارحساس با پدیده مشهد به ورزشگاه آزادی می‌آید. شماره 7 محبوب آبی‌ها که تاکنون چند بار بحث حضورش در کادر فنی استقلال مطرح شده است و هر بار هم به جایی نرسیده، می‌خواهد برای نخستین بار در سال 97 به ورزشگاه آزادی بیاید و بازی آبی‌پوشان برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی را از نزدیک تماشا کند. پنجشنبه فرهاد برای ششمین بار برای تماشای بازی استقلال به آزادی می رود.

لیگ چهاردهم؛ استقلال3 – ملوان یک

فرهاد در نیم‌فصل لیگ سیزدهم و بازی با مس کرمان در 7 آبان 92 از فوتبال خداحافظی کرد. مجیدی کمتر از یک سال بعد یعنی 10 مهر 93 به ورزشگاه آزادی برگشت. درست در روزی که کارلوس کی‌روش و علی کریمی هم به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی آمده بودند تا بازی استقلال امیر قلعه‌نویی را از نزدیک تماشا کنند. در آن بازی که هفته یازدهم لیگ چهاردهم بود آبی‌پوشان با نتیجه 3 بر یک برنده شدند. امید ابراهیمی از روی نقطه پنالتی، محمد قاضی و سجاد شهباززاده گلزنان استقلال در آن مسابقه بودند. فرهاد، علی کریمی و کی‌روش آن روز بعد از خوش و بش و روبوسی و در آغوش کشیدن یکدیگر، کنار هم نشسته و برد استقلال  ژنرال را تماشا کردند. دو دستگی سکوها که برخی قلعه‌نویی و گروهی هم مجیدی را تشویق کردند و تلاش لیدرها برای اتحاد سکوها شعار «فرهاد خان، امیر خان، استقلال قهرمان» سر می‌دادند از حمله حواشی آن دیدار بود.

لیگ پانزدهم؛ استقلال 2- گسترش فولاد یک

بعد از آن مسابقه فرهاد دیگر به ورزشگاه نیامد تا اینکه یک سال و 4 ماه و 20 روز بعد دوباره پایش به ورزشگاه آزادی باز شد. شماره 7 این بار آمد تا دیدار استقلال و گسترش فولاد تبریز را از هفته بیست و یکم لیگ پانزدهم تماشا کند. در آن مسابقه شاگردان پرویز مظلومی با نتیجه 2 بر یک برنده شدند. باز هم سجاد شهباززاده موفق به گلزنی شد. محسن کریمی هم که در آن سال مورد توجه فرهاد بود و از طریق برادرش فرزاد که در کادر فنی تیم بود یک جفت استوک به این بازیکن هدیه داده بود هم زننده دیگر گل آبی‌ها بود تا دوباره فرهاد با برد و پیروزی ورزشگاه را ترک کند.

لیگ پانزدهم؛ استقلال 2- تراکتورسازی 3

فاصله حضور مجیدی این بار کوتاه‌تر شد و 15 اردیبهشت 95 هم تماشاگر ویژه استقلال بود. فرهاد 2 ماه و 19 روز بعد از آن برد شیرین باز هم به ورزشگاه آزادی رفت به این امید که این بار شاهد پیروزی شاگردان پرویز مظلومی برابر تراکتورسازی قلعه‌نویی باشد. این مسابقه که از بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ پانزدهم بود، جدا از جدال حساس و حیثیتی سوبله و چوبله و ژنرال، آبی‌ها هم  در کورس قهرمانی حضور داشتند و سخت به این 3 امتیاز نیازمند بودند. استقلال با گل شهباززاده جلو افتاد اما عصبی شدن و کل‌کل‌های بی‌مورد مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان تمرکز استقلالی‌ها را به هم زد تا با وجود گلزنی امین حاج محمدی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 بازنده شوند. این دومین برد قلعه‌نویی در حضور شماره 7 بود، اما این بار به عنوان رقیب استقلال!

لیگ شانزدهم؛ استقلال صفر(4)- السد قطر صفر(3)

بعد از شکست تلخ استقلال در لیگ پانزدهم و رفتن مظلومی، دیگر فرهاد در بازی‌های لیگ برتر تماشاگر ویژه آبی‌ها نشد. در لیگ پانزدهم او 19 بهمن 95 یعنی حدود 10 ماه بعد از بازی با تراکتورسازی دوباره به آزادی آمد تا بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بین استقلال و السد قطر را تماشا کند. علیرضا منصوریان و شاگردانش در آن مسابقه  برابر ژاوی هرناندز و هم‌تیمی‌هایش موفق به صعود شدند. در پایان 120 دقیقه و تساوی بدون گل کار به ضربات پنالتی کشید که استقلالی‌ها با برتری 4 به 3 مجوز حضور در مرحله گروهی را گرفتند. این سومین موفقیت آبی‌ها در حضور شماره 7 بود.

لیگ هفدهم؛ استقلال یک- العین امارات یک

بعد از حضور در بازی هایی که امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی و علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بودند، فرهاد استقلال وینفرد شفر را هم تنها نگذاشت. مجیدی 21 اسفند 96، یعنی بیش از یک سال بعد از آخرین حضورش دوباره به ورزشگاه آزادی آمد تا بازی برگشت استقلال و العین امارات که بسیار حساس بود را از نزدیک تماشا کند. در آن مسابقه استقلالی‌ها با گل شماره 7 جدیدشان یعنی مامه بابا تیام از روی نقطه پنالتی پیش افتادند اما حسین حسینی در ادامه یک گل دریافت کرد تا بازی با تساوی به پایان برسد. با اینکه استقلال نبرد اما این تساوی هم شب با شکوهی را برای آبی‌ها رقم زد و صدرنشینی آبی‌ها تداوم بخشید و صعود استقلالی‌ها را تضمین کرد. این بار هم پا قدم و حضور فرهاد برای استقلالی‌ها  و شفر خوب بود.

لیگ هجدهم، بازی معوق هفته دوازدهم 

فرهاد همان‌طور که اعلام کرده پنجشنبه 22 آذر به ورزشگاه آزادی می‌آید تا در کنار هواداران بازی حساس استقلال و پدیده که بازی معوقه هفته 12 لیگ هجدهم است را از نزدیک تماشا کند. این ششمین حضور فرهاد به عنوان تماشاگر ویژه بازی‌های استقلال خواهد بود. فرهاد بعد از 9 ماه و یک روز باز هم می‌آید تا تماشاگر و حامی وینفرد شفر و شاگردانش باشد. آخرین مرتبه‌ای که فرهاد برای تماشای یک بازی لیگ برتری استقلال به ورزشگاه آمد همان دیدار معروف و جنجالی با تراکتورسازی بود. اگر شماره 7 به قولش عمل کند و پنجشنبه به آزادی بیاید، بعد از 2 سال و 7 ماه و 3 روز دوباره تماشاگر یک بازی لیگ برتری  استقلالی‌ها می‌شود. آن‌هم در شرایطی که تیم برای ماندن در کورس قهرمانی با یک تیم قرمزپوش جدال حساسی دارد!  در سال 97 و لیگ هجدهم، این اولین بار است که فرهاد می‌خواهد به ورزشگاه آزادی بیاید و تماشاگر استقلال شود.      

   

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز