خبرگزاری کار ایران

عیسی زاده: صنعت نفت را به سمت سقوط راهنمایی نکنید/ تکرار اتفاقات فصل 91-92 کُشنده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۷۳۷

مدیرعامل صنعت نفت آبادان گفت: برخی به دنبال آن هستند که با تکرار اتفاقات فصل 91-92 تیم صنعت نفت به لیگ یک سقوط کند.

به گزارش ایلنا، علی عیسی‌زاده صبح امروز در گفت و گویی اظهار داشت: آنهایی که در فصل 91-92 لیگ برتر باعث شدند که صنعت نفت به دسته پایین‌تر سقوط کند، امروز هم به دنبال نابود کردن این تیم هستند.

وی در ادامه افزود: صنعت نفت در فصل 91-92، 3مدیرعامل و 4سرمربی عوض کرد و با هزینه هنگفتی که خود ما هنوز درگیر بدهی‌های آن هستیم، در نهایت سقوط کرد، چرا با اشک تمساح ریختن صنعت نفت را به سمت سقوط راهنمایی می‌کنید؛ تکرار این اتفاقات کُشنده است. نباید حافظه کوتاه‌مدت برخی اینقدر ضعیف باشد، این تیم زمان زیادی را به خاطر آسیب این افراد از دست داد و این صدمه زدن به صنعت نفت هنوز هم ادامه دارد.

مدیرعامل صنعت نفت آبادان افزود: این افراد به سمت مسئولانی رفتند که متاسفانه در آن سالها در آبادان نبودند و از عاقبت نافرجام آن روزها بی‌اطلاع هستند، از مسئولان محترم خواهش می‌کنم که درگیر مکر این افراد نشوند؛ شاید حافظه‎ها پاک شوند اما تاریخ ثبت‌شده را نمی‎‌شود از یاد برد؛ اجازه ندهید افرادی که معلوم‌الحال هستند دوباره بانیان اصلی سقوط شوند.

وی عنوان کرد: همین افراد به خاطر سهم‌خواهی‌های خودخواهانه خود پیش از شروع لیگ برتر و بعد از آنکه گفتیم به دنبال سهمیه هستیم، سنگ‌اندازی‌های خود را آغاز کردند تا صنعت نفت آخرین تیمی باشد که وارد بازار نقل و انتقالات شود.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: همه دیدند که با شیمبا، آگوستو و مگنو توافق کرده بودیم و چند بازیکن مطرح لیگ برتر نیز چندین هفته منتظر مشخص شدن وضعیت مدیریت باشگاه ماندند، به هر حال آنها بازیکن حرفه‌ای هستند و وقتی دیدند باشگاه صنعت نفت 40 روز به خاطر این سنگ‌اندازی‌ها بلاتکلیف است، ترجیح دادند به تیم‌های دیگر ملحق شوند، چرا به جای محکوم کردن افرادی که روند جذب و ماندگاری بازیکن در صنعت نفت را مختل کردند، تقصیر را به گردن افراد بی‌گناه می‌اندازید.

وی از وضعیت پیش روی تیم فوتبال صنعت نفت گفت و تصریح کرد: قطع به یقین، کادر فنی صنعت نفت بیشتر از هر شخص دیگری نقاط ضعف و قوت تیم را می‌داند و مطمئن باشید که برای رفع نقاط ضعف در نیم فصل تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان بیان کرد: بازیکنان جدیدی در نیم فصل به صنعت نفت اضافه می‌شوند و با رفع نقاط ضعف و با رفع مشکلات موجود، جایگاه بهتری را در نیم فصل دوم بدست خواهیم آورد.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: مشکلات صنعت نفت با اشک ریختن‌ها، مصاحبه‌ها و تخریب‌ها حل نمی‌‎شود؛ بگذارید این تیم در نیم فصل تقویت شود و با آرامش کارش را دنبال کند، در غیر این صورت سقوط اتفاقی است که برای صنعت نفت می‌افتد؛ این تیم مال هیچ شخصی نیست؛ نام صنعت نفت از همه ما بزرگتر است، به جای تخریب و گروه‌بندی و دسته‌سازی برای کشتن تیم، به صنعت نفت آرامش بدهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز