خبرگزاری کار ایران

مرتضی دهداری در گفت و گو با ایلنا:

بعد از بازی با سایپا تکلیف بغلانی مشخص می شود/ مدیریت از سرجیو حمایت می کند؛ کرار اعلام کرد جدا نمی شود

کد خبر : ۷۰۱۶۳۶

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان درباره اتفاقات پیرامون این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، صنعت نفت آبادان روز جمعه در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر باید روز جمعه به مصاف پارس جنوبی برود. مرتضی دهداری سرپرست تیم صنعت نفت در گفت و گو با ایلنا درباره کنار گذاشته شدن حسین بغلانی اظهار داشت: حسین بغلانی به ما اطلاع داد که سرماخورده و نمی تواند تمرین کند. او چند روز در تمرینات حضور نداشت و کادر فنی به او استراحت داد. با این حال شنیده شد که گفته بود به من بازی نداده اند.هنوز تصمیم قطعی درباره او گرفته نشده است. طی چند روز اینده همه چیز مشخص می شود.

وی در ادامه افزود: او قطعا مقابل سایپا در تیم نخواهد بود. حساسیت این بازی برای ما بسیار بالاست. سرمربی تیم اقای سرجیو باید در این باره تصمیم گیری کند. فعلا همه چیز را به بعد از بازی با سایپا موکول کرده ایم و بهترین تصمیم مورد نظر را اتخاذ می کنیم.

سرپرست تیم صنعت نفت همچنین درباره وضعیت تیم بیان داشت: ما تا حدودی فصل را خوب شروع کردیم اما مساوی هایی که به دست آمد جایگاهمان را در جدول متزلزل کرد. پیکان از ما بیشتر باخته اما وضعیت آنها بهتر است. ابتدای فصل به دلیل مشکلات ارزی موفق نشدیم مگنو باتیستا، شیمبا و آگوستو سزار را نگه داریم. با این حال بدنه تیم قابل قبول و خوب است.سرجیو هم از نحوه بازی تیم راضی است. اگر اشتباهات فردی تا به اینجای کار نبود می توانستیم جاذیگاه مطلوب تری در تیم داشته باشیم.

وی درباره شایعه کنار رفتن سرجیو گفت: مجموعه مدیریت باشگاه از ایشان حمایت می کند و برنامه ریزی های برای ماندن ایشان بوده است.

دهداری در پایان درباره شایعه رفتن کرار جاسم اذعان داشت: این بزایکن ابتدا به صورت غیر رسمی مطرح کرد که می خواهد جدا شود اما در ادامه به صورت رسمی این مساله را تکذیب کرد و گفت قصد جدایی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز