خبرگزاری کار ایران

عیسی زاده: کاری به بهانه های استقلال نداریم/ صنعت نفت تازه اول راه است

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۴۹۷

مدیرعامل صنعت نفت آبادان گفت: باید با قدرت به کارمان ادامه دهیم و روی عملکردمان در بازی های آتی متمرکز باشیم.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ برتر با نتیجه 1-0 استقلال را شکست دهد و استارت فوق العاده ای در لیگ هفدهم داشته باشد. این تیم که در این فصل نمایش فوق العاده ای در فصل نقل و انتقالات داشته امید زیادی برای درخشش در لیگ هفدهم دارد. علی عیسی زاده مدیرعامل این باشگاه در گفت و گو با ایلنا درباره پیروزی مقابل استقلال اظهار داشت: ابتدا این برد را به مردم آبادان تبریک می گویم. تیم ما عملکرد خوبی داشت و موفق شدیم تیم پرمهره استقلال را شکست دهیم.

وی در ادامه افزود: این ابتدای کار ما بود. تازه اول راه هستیم و باید با قدرت به کارمان ادامه دهیم و روی عملکردمان در بازی های اتی متمرکز باشیم. خدا را شکر نفرات جدید هم نمایش خوبی داشتند و کم کم بهتر هم خواهند شد.

مدیرعامل صنعت نفت درباره تغییرات ورزشگاه تختی نسبت به گذشته تصریح کرد: ورزشگاه را نسبت به سال های قبل خیلی ترمیم کرده ایم. به جز قسمت کوچکی از ورزشگاه بقیه سکوها جای خهود را به صندلی های متحدالرنگ داده اند. ظرفیت آب ورزشگاه را افزایش داده ایم. دیاورها رنگ آمیزی شده اند. زمین مسابقه را با تا شب قبل از بازی روی ش کار کردیم و خود ما شخصا بالای کار بودیم تا آماده شود.  بالای 90 درصد ورزشگاه آماده شده است و طی روزهای آتی بهتر هم خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: از مسئولین پالایشگاه تشکر می کنم که کمک کردند وضعیت نور ورزشگاه را بهبود ببخشیم. الان وضعیت خیلی بهتر شده است.

عیسی زاده در پایان درباره اظهارات استقلالی ها مبنی بر غایب داشتن گفت: ما به این حرف ها و بهانه ها کاری نداریم. تمرکزمان روی کار خودمان و بازی با سایپا است. جدال سختی داریم. تیمها تا هفته چهارم و پنجم به زمان نیاز دارند تا وضعیت بهتری پیدا کنند و به ثبات برسند. در پایان از مردم ابادان بازهم تشکر می کنم که تیمشان را حمایت می کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز