خبرگزاری کار ایران

نظر مربی پاری‌سن‌ژرمن درباره امباپه و رکورد جالبش

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۹۹۸

توماس توخل، مربی پاری سن‌ژرمن گفته کیلیان امباپه می‌توانست در بازی با لیون هفت گل به ثمر برساند. این ستاره 19ساله پی‌اس‌جی در برد پنج بر صفر تیمش برابر لیون چهار گل در فاصله تنها 13 دقیقه در نیمه دوم زد. هیچ بازیکن دیگری در 45 فصل اخیر لیگ فرانسه نتوانسته چهار گل را در زمانی چنین کوتاه به ثمر برساند.

به گزارش ایلنا، این ملی‌پوش فرانسه که سابقه قهرمانی جام جهانی را هم دارد همچنین با 19 سال و 9 ماه سن، جوان‌ترین بازیکنی شد که در 45 فصل اخیر فرانسه در یک بازی چهار گل می‌زند.

توخل بعد از بازی درباره امباپه گفت: «او مقابل ستاره سرخ بلگراد خیلی خوش‌شانس نبود. او در دو روز گذشته ذهنیت فوق‌العاده‌ای در تمرینات از خود نشان داده بود. او برابر لیون از نظر تاکتیکی بسیار برای تیم زحمت کشید و در کارهای دفاعی هم با فداکاری حضور داشت. او جایزه‌اش را با چهار گل دریافت کرد، هرچند که می‌توانست پنج، شش، یا هفت گل هم بزند! من از عملکرد او خیلی راضی هستم چون او اعتماد به نفسش را از دست نداده و فوق‌العاده بوده است. او در کنار نیمار همیشه خطرناک ظاهر می‌شود.»

امباپه در این مسابقه همچنین یک پنالتی گرفت که نیمار آن را به گل اول پی‌اس‌جی تبدیل کرد. این دو نفر عملکرد درخشانی برای صدرنشین لیگ 1 فرانسه داشتند و کمک کردند پاریسی‌ها نخستین تیمی شوند که در تاریخ لیگ 1 فرانسه، هر 9 بازی اول خود را می‌برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز