خبرگزاری کار ایران

پوگبا و مورینیو از یونایتد می‌روند

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۲۶

جیمی ردنپ می‌گوید درگیری ژوزه مورینیو و پل پوگبا در منچستریونایتد ممکن است به رفتن هر دو نفر از اولدترافورد منجر شود.

به گزارش ایلنا، قبل از بازی با دربی‌کانتی در جام اتحادیه مورینیو گفت پوگبا دیگر هرگز بازوبند کاپیتانی تیمش را به دست نمی‌بندد و مشخص شد بعد از انتقاد اخیر هافبک فرانسوی از تاکتیک‌های تدافعی مربی، روابط این دو نفر در پایین‌ترین سطح قرار دارد. 

مدافع سابق لیورپول در برنامه کارشناسی شبکه اسکای اسپورت گفت: «این درگیری اوضاع را بدتر می‌کند. مطمئنا روی همه تیم اثر می‌گذارد و بازیکنان در رختکن درباره‌اش حرف می‌زنند. واقعیت این است که پوگبا بعد از جام جهانی درست استراحت نکرده و فکر خوبی بود که مقابل دربی‌کانتی بازی نکند اما نباید از آن یک داستان ساخت. فکر نمی‌کنم سال آینده هیچ کدام از این دو نفر در اولدترافورد باشند.»

پوگبا با آنکه یکی از بازیکنان کلیدی فرانسه در قهرمانی جهان بود نتوانسته همان فرم را در ترکیب شیاطین سرخ تکرار کند و در این پیراهن ثبات لازم را نداشته: «فکر می‌کنم بهترین بازی را از او نمی‌گیرند ضمن اینکه خودش هم باید بیشتر کار کند. بازیکنان مدرن باید در آینه نگاه کنند اما مربی هم باید مسوولیت کارش را بپذیرد. یورگن کلوپ بهترین بازی را از تیمش می‌گیرد، همینطور پپ گواردیولا اما در منچستریونایتد استعداد زیادی هرز می‌رود.»

ردنپ از لمپارد هم تمجید کرد که بعد از پیروزی از بازیکنانش خواست به شادی اندک هواداران حاضر در اولدترافورد ملحق شوند: «او فوتبالیست و مربی بزرگی است اما خوب نمی‌تواند شادی کند! او لحظات بزرگی در دوران بازی داشته و می‌شود دید که مربی بزرگی هم می‌شود اگر مثل دوران بازی سخت کار کند. لحظه حساسی است که باید بتواند بازیکنانش را سرحال و آماده رقابت نگه دارد و به آنها خودباوری بدهد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز