خبرگزاری کار ایران

والیبال مردان جهان - لهستان؛

کواچ: فرانسه از ما بهتر بود / می خواهیم جام جهانی را خوب تمام کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۷۳

ما بلافاصله پس از رقابت های قهرمانی جهان باید به بازی های آسیایی برویم و آنجا به یک تیم آماده نیاز داریم. پس باید همه بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تبریک به تیم و مربی فرانسه، گفت: ما سعی کردیم کاری کنیم تا روزنه صعود را نبندیم ولی فرانسه از ما بهتر بود و برنده شد. بعد از ست اول هم ترجیح دادم از بازیکنانی استفاده کنم که کمتر شانس بازی داشته‎اند.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال ایران بامداد امروز جمعه با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل فرانسه شکست خورد و برای کسب عنوان پنجمی - ششمی روز شنبه با روسیه دیدار خواهد کرد.

کواچ دلیل استفاده از بازیکنان غیر اصلی را آماده نگه داشتن همه بازیکنان تیم دانست و گفت: ما بلافاصله پس از رقابت های قهرمانی جهان باید به بازی های آسیایی برویم و آنجا به یک تیم آماده نیاز داریم. پس باید همه بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

سرمربی تیم ملی ایران همچنین با اشاره به بازی شنبه ایران برابر روسیه، گفت: دو روز فرصت داریم تا نگاه خود را از این دو بازی تغییر دهیم و به بازی شنبه فکر کنیم. ما تاکنون بازی‎های خیلی خوبی انجام داده ایم و شما فقط در دو بازی آخر، ایران را خوب ندیدید. می‎خواهیم شنبه بازی خوبی انجام بدهیم و تورنمنت را خوب تمام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز