خبرگزاری کار ایران

میلان ۳ - کیه‌وو ۱؛

دومین پیروزی متوالی روسونری با درخشش هیگواین

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۴۸۶

در ادامه هفته هشتم سری آ ایتالیا عصر امروز دو تیم آث میلان و کیه وو در ورزشگاه سن سیرو رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با برتری شاگردان گتوزو به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، مرد اول نیمه اول این دیدار گونزالو هیگواین بود، مهاجم آرژانتینی روسونری ها در دقایق 27 و 34 این دیدار دوبار دروازه کیه وو را باز کرد تا شاگردان گتوزو علاوه بر در ختیار داشتن توپ و میدان زمین بازی را در 45 دقیقه نخست با دستی پر ترک کنند.

شرایط این دیدار در نیمه دوم کمی آرام تر دنبال شد تا این که بناونتورا در دقیقه 56 با حرکتی زیبا و شوتی دیدنی توپ را برای سومین بار وارد دروازه کیه وو کرد، در ادامه بازیکنان میهمان برای جبران نتیجه تلاش زیادی کردند تا این که 63 توانستند تنها یکی از گل های خورده را جبران کنند این یددار در نهایت با برتری 3_1 آث میلان به پایان رسید.

به جز گنزالو هیگواین که در این دیدار دبل کرد، سوسو دیگر بازیکن روسونری نیز شبی فوق العاده را با دادن سه پاس گل پشت سر گذاشت و سهم بزرگی در پیروزی تیمش داشت.

تیم قرمز و مشکی پوش شهر میلان حالا پس از شروعی ناامید کننده در ابتدای فصل با دو پیروزی پیاپی به رده 10 جدول صعود کرده است و کیه وو نیز با این شکست همچنان در قعر جدول باقی ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز