خبرگزاری کار ایران

اسماعیل حلالی : می توانیم روی غیرت و تعصب بازیکنان حساب کنیم

آقایانی که ادعای تعصب به پرسپولیس داشتند تیم را تنها گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۹۱۳

پیشکسوت پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم مقابل الدحیل قطر به کسانی که باعث محرومیت این تیم شده‌اند حمله کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حلالی، پیشکسوت سرخپوشان و سرمربی تیم امید پرسپولیس معتقد است با وجود قدرت فنی تیم حریف ، تیم پرسپولیس می تواند با تکیه به غیرت بازیکنان و درایت کادر فنی نتیجه قابل قبولی در مقابل الدحیل بگیرد.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد جدال پرسپولیس و الدحیل گفت : تیمهای قطری سرمایه گذاری زیادی در این دوره از رقابتها انجام داده اند و علاوه بر بازیکنان با کیفیت خارجی از بازیکنان قطری خوبی هم بهره می برند که این می تواند کار را برای پرسپولیس بیش از پیش سخت کنند .

هافبک اسبق سرخپوشان در مورد شرایط پرسپولیس افزود : در این شرایط که پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه است دست کادر فنی برای تغییر تاکتیک و استفاده از مدلهای مختلف بازی کردن بسته است و جناب برانکو و دستیارانش فقط با تعویض جای بازیکنان می تواند برنامه های مربی تیم حریف را دچار سردرگمی کند.

انتقاد از جدا شده ها

حلالی به انتقاد از بازیکنان جدا شده ی پرسپولیس پرداخت و خاطر نشان کرد : نام پرسپولیس از هر اسمی بزرگتر هست و کسانی تا فصول گذشته دم از تعصب و غیرت می زدند و با نام پرسپولیس برای خود بازارگرمی میکردند و در مصاحب ها از پرسپولیس به عنوان خانه ی خود یاد میکردند ، پرسپولیس را در این شرایط سخت تنها گذاشتند و به دنبال سرنوشت خود رفتند اما آنها بدنند این روزها هم خواهد گذشت و روسیاهی به ذغال خواهد ماند و تنها کسانی که برای پرسپولیس خواهند ماند هواداران این تیم بزرگ هستند که در سرما و گرما از این تیم حمایت می کنند و به این شکل مورد بی مهری بازیکنان قرار می گیرند .

پیشکسوت آذری زبان پرسپولیس در ادامه در مورد کمبود بازیکان در تیم پایه صحبتهای جالبی را بیان کرده : اقایان که ای شرایط را برای پرسپولیس به وجود اوردند الان پاسخگوی رفتار خود نیستند . در تیم امید که مسئولیتش با ماست به علت اینکه برخی از بازیکنان خود را در اختیار تیم بزرگسالان قرار دادیم تا این تیم بتواند تمرینات خود را با تعداد مناسبی برگزار کند ، دست ما هم از نظر بازیکن بسته است و از بازیکنان در پستهای غیر تخصصی استفاده می کنیم .

حلالی در ادامه در مورد بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس در این بازی بیان کرد : پرسپولیس در این دو ، سه فصل اخیر ثابت کرده به هیچ بازیکنی متکی نیست و به معنای واقعی کلمه یک تیم است اما من امیدوارم که علیپور وسیامک نعمتی شب خوبی را پشت سر گذاشته و بتوانند گره گشا باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز