خبرگزاری کار ایران

غول قطری قهرمانی آسیا را نشانه گرفته است

الدحیل؛ با قدمتی دوساله علیه برانکو و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۸۷۳

الدحیل یکی از تیم های قدرتمند و متمول فوتبال آسیا می باشد که مدیران ثروتمند آن با جذب بازیکنان و سرمربی گرانقیمت، رویای قهرمانی در لیگ قهرمان آسیا را در سر می پروراند .

به گزارش خبرنگار ایلنا، الدحیل باشگاهی است حاضر در لیگ ستارگان قطر که در ابتدا با نام الشرطه دوحه (پلیس دوحه ) تاسیس شد اما با تصمیم مدیران آن در سال2009 به لخویا تغییر نام داد. در سال 2017 و با تصمیم مدیران دو باشگاه لخویا و الجیش این دو تیم با هم ادغام شدند و تیمی به نام الدحیل متولد شد؛ تیمی خطرناک‌تر و جویای قهرمانی.

این تیم در سالهای اخیر با اتکا به هزینه های سرسام آور  و استخدام بازیکنان ومربیان گرانقیمت در لیگ ستارگان قطر عناوین و افتخارات متعددی را به دست اورده و حالا با استخدام نبیل معلول سرمربی نام آشنای  تیم ملی تونس در جام جهانی 2018 روسیه در پی کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2018-2017 می باشد.

تیم الدحیل حالا با حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان آسیا خود را بیش از پیش به نزدیک به هدف مالکین  خود یعنی قهرمانی آسیا می بیند و از همین رو از هیچ تلاشی برای حذف شاگردان برانکو ایوانکوویچ دریغ نخواهد کرد .

 آنها در مصاف با پرسپولیس به دنبال ثبت نهمین پیروزی خود در این فصل لیگ قهرمانان اسیا می باشد و با استفاده از خط حمله‌ی مرگبار خود به رهبری یوسف العربی به آمار گل های خود در این فصل بیافزاید.

الدحیل؛ با قدمتی دوساله علیه برانکو و پرسپولیس

العربی در این فصل تا قبل از این مرحله به همراه بغداد بونجاح مهاجم السد قطر با 9 گل زده آقای گل بلامنازع مسابقات بوده و در بهترین فرم بدنی و تکنیکی گام به مسابقه با قهرمان ایران می گذارد. او در دو دیدار رفت برگشت الدحیل در مرحله یک هشتم نهایی توانسته گل بزند و تلاش می‌کند آمار خود را در مقابل بهترین خط دفاع مسابقات تا قبل از مرحله یک چهارم نهایی یعنی پرسپولیس بهتر کند .

البته این تیم مصدومان قابل اعتنایی دارد که از مهمترین آنها می‌توان به یوسف مساکنی مهاجم تونسی این تیم اشاره کرد که قبل از جام جهانی مصدوم شد و این تورنمنت را از دست داد و تاکنون هم نتوانسته به فرم ایده آل خود نزدیک شود و به نبیل معلول کمک کند تا از سد پرسپولیس عبور کنند. از دیگر مصدومین این تیم می توان به کریم بوضیاف اشاره کرد.

این تیم قطری با ارائه ی فوتبال تهاجمی توانسته نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند و از 36 بازی اخیر خود در تورنمنت های مختلف توانسته 21 پیروزی کسب کند بطوریکه آخرین باخت آنها به جدال با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اسیا در فصل 2017-2016 برمی گردد که با گل بخودی چیکو فلورس بازیکن اسپانیایی خود یک بر صفر تن به شکست دادند و از صعود به مرحله ی بعد بازماندند .

الدحیل؛ با قدمتی دوساله علیه برانکو و پرسپولیس

حالا اما در شرایطی قدم به میدان خواهند گذاشت که نه پرسپولیس آن تیم با صلابت فصل گذشته خود را در اختیار دارد و نه الدحیل تیم کم تجربه قبلی است که بتوان از پیروزی نماینده کشورمان مطمئن بود .

 پرسپولیس با توجه به محرومیت از فصل نقل وانتقالات و از دست دادن برخی از یاران کلیدی خود با کمبود بازیکن مواجه است و هواداران این تیم امیدوار به تدابیر پروفسور کروات و از خودگذشتگی و جنگندگی بازیکنان خود هستند تا بتوانند شاخ غول قطری را بشکنند و مانند فصل گذشته خود را در میان چهار تیم برتر آسیا ببینند .

نبیل معلول سرمربی تونسی این تیم در کنفرانس مطبوعاتی پیش بازی این تیم از شرایط آماده سازی تیمش ابراز رضایت کرده و گفته "برنامه آماده‌سازی ما در بالاترین سطح قرار داشت و بازیکنان اکنون در بهترین شرایط ممکن هستند و برای بازی با پرسپولیس آماده‌اند و نظم خوبی هم دارند. همه می‌دانند که هدف ما قهرمانی آسیاست. ما می‌دانیم که باید با قهرمان ایران بازی کنیم. به همین دلیل روی نقاط قوت و ضعف تیمشان کار کردیم".

 

از سوی دیگر ادمیلسون هافبک تهاجمی این تیم در مورد شرایط الدحیل قبل از بازی صحبت کرده و مانند سرمربی خود امیدوار به صعود از این مرحله هستند او در مورد تیم پرسپولیس هم نکات جالبی مطرح کرده از سرخپوشان به عنوان تیمی سختکوش یاد کرده که تمام تلاششان را بیرای پیروزی انجام می دهند و در فاز دفاعی بسیار قدرتمند هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز