خبرگزاری کار ایران

ترکیب پرسپولیس مقابل الدحیل مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۷۷۸

سرخپوشان با ترکیب آشنای همیشگی به مصاف الدحیل خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در دور رفت مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ امشب در دوحه میهمان الدحیل است و در شرایطی به مصاف قهرمان لیگ قطر می‌رود که این تیم هر 8 بازی قبلی خودش در مرحله گروهی و حذفی لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشته و هیچ تیمی نتوانسته آنها را متوقف کند.

در این دیدار شاهد حضور ترکیب آشنای همیشگی سرخپوشان هستیم و محرومیت از نقل و انتقالات و کمبود بازیکن در بین سرخپوشان دست برانکو را برای چینش ترکیب‌های مختلف باز نمی‌گذارد.

در دروازه سرخپوشان در این دیدار مثل همیشه شاهد حضور بیرانوند خواهیم بود و وی مثل همیشه وظیفه حفاظت از سنگر سرخپوشان را دارد. بیرانوند در آخرین دیدار خود در لیگ برتر مقابل صنعت نفت اشتباهی داشت که منجر به باز شدن دروازه‌اش شد ولی انگیزه زیادی دارد تا هم مقابل الدحیل توانایی‌هایش را نشان دهد و هم اشتباه خود را جبران کند.

زوج خط میانی دفاعی سرخپوشان را جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده تشکیل می‌دهند و حسین ماهینی و محمد انصاری هم مدافعین چپ و راست پرسپولیس خواهند بود. این 4 نفر وظیفه ایستادگی جلوی خط حمله زهرآگین الدحیل را دارند و باید دید در این دیدار حساس و نفسگیر می‌توانند دروازه سرخپوشان را بسته نگه دارند یا نه.

در خط هافبک بازگشت کامیابی نیا به تمرینات خیال پرسپولیسی ها را از حضور او مقابل الدحیل راحت کرد و این بازیکن که درگیر بیماری بود در نهایت بهبود یافت و شرایط بازی پیدا کرد تا هافبک دفاعی سرخپوشان در دیدار حساس مقابل الدحیل باشد و زوج هافبک دفاعی پرسپولیس را هم نوراللهی تشکیل میدهد. این دو بازیکن به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و به خوبی توانستند در سیستم برانکو وظایف خودشان را انجام دهند.

در فاز هجومی هم پرسپولیس از ترکیب آشنای همیشگی خودش استفاده می‌کند. جایی که بشار رسن در سمت راست و امید عالیشاه در سمت چپ فاز هجومی خط هافبک پرسپولیس بازی می‌کنند. این دو بازیکن هم در حملات شرکت می‌کنند و خودشان فرصت‌های گلزنی را امتحان می‌کنند و هم وظیفه ساختن موقعیت گل برای دو مهاجم هم‌تیمی را دارند.

زوج خط حمله پرسپولیس را هم مثل همیشه سیامک نعمتی و علی علیپور هستند و احتمالا برانکو ترجیح می‌دهد از منشا به عنوان یار تعویضی استفاده کند. نعمتی یک خط عقب‌تر و به عنوان بازیکن سایه ایفای نقش می‌کند و علیپور مهاجم هدف سرخپوشان خواهد بود و امید اول این تیم برای استفاده از موقعیت‌ها و گلزنی است.

ترکیب پرسپولیس مقابل الدحیل قطر:

علیرضا بیرانوند - شجاع خلیل‌زاده - جلال حسینی - حسین ماهینی - محمد انصاری - کمال کامیابی‌نیا - احمد نوراللهی - بشار رسن - امید عالیشاه - سیامک نعمتی - علی علیپور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز