خبرگزاری کار ایران

استقلال مظلوم است و هواداران حق دارند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۰۰

مدافع جوان استقلال ابراز امیدواری کرد تیم جوان و گمنام آبی‌ها تا پیش از جدال حساس با السد شرایط خوبی را کسب کند.

 

به گزارش ایلنا، میلاد زکی پور بعد از پایان دیدار استقلال و پیکان عنوان کرد: این مسائل طبیعی است. ما از دوران بدنسازی آمدیم و واقعا شرایط سختی داشتیم. بدن بازیکنان آماده نبود اما هفته به هفته بهتر می شویم و شرایط خوبی پیدا می کنیم.

وی درباره مشکلات مدیریتی استقلال بیان کرد: من راجع به این موضوعات حرف نزنم بهتر است.

مدافع استقلال درباره اینکه می گویند این باشگاه مظلوم واقع شده گفت: همینطور است. هواداران حق دارند، چون استقلال واقعا مظلوم است. اگر مظلوم نبودیم که 3، 4 بازیکن خارجی و باتجربه اضافه می شد. هواداران استقلال می دانند در باشگاه چه خبر است. من نمی گویم چه کسی مقصر است اما باید پیگیری شود و توجه بیشتری به استقلال انجام دهند.

زکی پور افزود: اگر توجه بیشتری انجام می شد این وضعیت پیش نمی آمد، هواداران ما باشخصیت هستند و اگر به تیم می رسیدند آنها هیچ شعاری نمی دادند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایط استقلال می تواند مقابل السد قطر بایستد، گفت: ما تمام سعی و تلاش خود را می کنیم و با تمام توان مان به میدان می رویم تا انتظار هواداران را برآورده کنیم. انشاالله بازیکنان باتجربه ای هم اضافه شوند تا شرایط تیم بهتر شود. شفر هم کار بلد است و هرچی خدا بخواهد همان می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز