خبرگزاری کار ایران

آخرین شرایط استقلال در ارمنستان در گفتگو با مدافع آبی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۰۳۴

استقلال از هفته گذشته برای آماده‌سازی در فصل آینده در ارمنستان حضور یافته و امیدوار به موفقیت لیگ هفدهم هستند.

میلاد زکی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: خدا را شکر بازیکنان خوبی به جمع تیم اضافه شدند و مطمئن هستم با این شرایط استقلال خوبی شده‌ایم و در لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی در خصوص پیروزی این تیم در دیدار دوستانه مقابل پارس جنوبی ادامه داد: در بازی دوستانه به دنبال برد و باخت نیستیم هدف شناخت بیشتر بازیکنان است.تیم پارس جم جنوبی از تیم‌های خوب لیگ بود و مقابل ما با انگیزه بالایی ظاهر شد ما فعلا در تمرینات و بازی‌های دوستانه به دنبال هماهنگی هستیم.

هافبک استقلال در خصوص عملکرد خودش خاطرنشان کرد: از منصوریان تشکر می‌کنم که به من اعتماد به نفس می‌دهد خدا را شکر آن قدر در تمرینات عملکردم خوب بدوه که کادر فنی روی من حساب باز می‌کند اگر در ترکیب اسقلال بازی کردم تشخیص کادر فنی بوده است.

زکی‌پور در خصوص تمرینات بدن سازی میک دک موت اذعان داشت: تمرینات ایشان خیلی سخت است اما ما فکر می‌کردیم از این هم سخت‌تر باشد اما تمریناتی که ایشان می‌دهد هم قدرتی و هم مفرح من فکر می‌کنم این تمرینات به صلاح تیم است 

هافبک استقلال در خصوص اردوی ارمنستان ادامه داد: اردوی دو هفته‌ای را پشت سر گذاشتیم شنبه هم یک دیدار دوستانه داریم سپس به تهران بازمی‌گردیم و خودمان را برای شروع لیگ آماده کنیم حس می‌کنم استقلال امسال شرایط خوبی دارد و در لیگ حرف‌های زیادی خواهد داشت.

وی در خصوص در دیدار هفته اول در مقابل نفت آبادان گفت: بازی در گرمای آبادان سخت است اما ما امسال قصد داریم از همان ابتدا امتیازات را جمع کنیم قرعه‌کشی لیگ هم این کمک را به ما می‌کند که امتیازات را در دور رفت جمع‌آوری کنیم.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز