خبرگزاری کار ایران

فصل گذشته همه چیز بر وفق مراد بود

زکی پور: استقلال از همه تیم‌های حاضر در یک چهارم نهایی سرتر است

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۵۳۵

مدافع آبی‌های پایتخت معتقد است استقلال با دو عنوان قهرمانی در آسیا، برترین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش ایلنا، میلاد زکی پور مدافع استقلال از فصل فوتبالی استقلال رضایت دارد و معتقد است این تیم توانست نتایج خوبی را کسب کند. با زکی پور در خصوص شرایط استقلال صحبت کردیم:

شرایط چطور است

این روزها در تعطیلات به سر می‌برم فصل خوبی را سپری کردیم توانستیم در آسیا به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کنیم در جام حذفی هم عنوان قهرمانی را کسب کردیم در کل همه چیز وفق مراد بود و انشاالله باید فصل آینده هم همین روند را دنبال کنیم.

فکر می‌کردید فصل این گونه برایتان تمام شود؟

ما بعد از آمدن شفر دنبال این بودیم که بهترین نتایج را کسب کنیم خدا را شکر تا حدودی توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم استقلال بازیکنان خیلی خوبی داشت فقط نیاز بود که آنها با یکدیگر هماهنگ بشوند و همین اتفاق هم افتاد ابتدای فصل هم به دلیل آسیب دیدگی چند مهره اصلی‌مان نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و امتیازات را از دست دادیم.

این روزها قرارداد خیلی از بازیکنان استقلال به پایان رسیده است

امیدوارم همه آنها در استقلال بمانند حیف است این تیم بازیکنانش بروند چون به تازگی به یک هماهنگی خوبی رسیده‌اند ما با جذب چند بازیکن خوب می‌توانیم نقاط ضعف خودرا برای فصل آ‌ینده هم پوشش دهیم.

برنامه خودت برای فصل آینده چیست

من با استقلال قرارداد دارم دوست دارم در این تیم بمانم چون فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای برای خودم دارم هنوز عنوان قهرمانی لیگ برتر را با این تیم به دست نیاورده‌ام همچنین در آسیا هنوز کارمان تمام نشده است.

شایعه شده در لیست مازاد وینفرد شفر قرار داری

در روزهای بی‌خبری متوجه این موضوع شدم هنوز که چیزی از سوی باشگاه به صورت رسمی اعلام نشده است برای خودم جالب است چند روز پیش نوشته بودند زکی‌پور برای انجام خدمت سربازی از استقلال جدا می‌شود در صورتی که من در تیم مقاومت خدمت سربازی را انجام داده‌ام و نمی‌دانم این شایعات از کجا به وجود می‌آید.

نساجی مازندران یکی از تیم‌هایی است که خواهان به خدمت گرفتن شماست؟

چند تیم دیگر هم با من صحبت کردند اما هنوز وضعیتم با استقلال مشخص نشده است همانطور که هم گفتم اولویتم حضور دوباره در این تیم است.

در لیگ قهرمانان آسیا هم باید با السد قطر دیدار داشته باشید؟

تمام تیم‌هایی که به این مرحله رسیدند همگی جزو تیم‌های قدرتمند غرب آسیا هستند و همگی می‌توانند مدعی قهرمانی باشند السد بازیکن بزرگی به نام ژاوی را در اختیار دارد اما استقلال می‌تواند این تیم را شکست دهد.

اکثر کارشناسان معتقدند الدحیل قوی‌ترین تیم منطقه غرب آسیا است؟

تمام تیم‌هایی که در این مرحله حضور دارند قوی هستند و هیچ تیمی نمی‌تواند خودش را از پیش برنده بداند استقلال دو عنوان قهرمانی آسیا دارد و از همه تیم‌هایی که در این مرحله قرار دارند سرتر است.

دوست نداشتید در این مرحله با پرسپولیس دیدار داشته باشید

از نظر من حیف است دو تیم ایرانی در این مرحله با یکدیگر دیدار داشته باشند چون آن وقت باید یک تیم حذف شود اگر از این مرحله بتوانیم با قدرت عبور کنیم شاید در مرحله بعدی با این تیم مصاف کنیم و آن وقت حساس‌ترین دربی تاریخ فوتبال ایران نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

این روزها مشغول چه کاری هستید

در کنار خانواده در شمال هستم منتظر شروع بازی‌های جام جهانی هستم و دوست دارم این بازی‌ها را دنبال کنم البته علاقه خاصی هم به مسابقات والیبال دارم و خیلی خوشحال هستم که این مسابقات دوباره از سر گرفته شد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز