خبرگزاری کار ایران

امسال دیگر به اروپا می‌روم

نورافکن: استقلال پتانسیل آن را دارد که در فینال آسیا هم حضور پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۷۸۰

امید نورافکن مدافع استقلال این روزها با پیشنهادات مالی خوبی روبه‌رو شده است.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن قصد دارد پس از صحبت با مسوولان استقلال از این تیم جدا شود. شارلوای بلژیک یکی از تیم‌هایی است که خواهان به خدمت گرفتن مدافع جوان آبی‌هاست. با نورافکن درخصوص آخرین شرایطش صحبت کردیم.

چه شد تصمیم به جدایی گرفتی؟
دوست دارم برای پیشرفت فوتبالی‌ام به اروپا بروم. فصل گذشته هم قصد انجام چنین کاری را داشتم اما با توجه به خواسته‌های آقایان افتخاری و توفیقی از این کار منصرف شدم اما امسال دیگر به اروپا خواهم رفت.

انگیزه‌ات از حضور در اروپا چیست؟
می‌خواهم پله‌های ترقی را طی کنم و نماینده شایسته‌ای برای خانواده استقلال باشم. مطمئنم می‌توانم جا پای بزرگان استقلال بگذارم تا روزی با شرایطی بهتر به فوتبال ایران بازگردم.

با استقلال قرارداد داری؟
در این زمینه مدیر برنامه‌هایم جلساتی را با مسوولان استقلال برگزار کرده و فکر می‌کنم کار قراردادم در حال نهایی شدن است. امیدوارم استقلال کمک کند تا بتوانم از تیم جدا شوم.

فکر نمی‌کنی با جدایی‌ات استقلال ضرر کند؟
با شناختی که از مسوولان استقلال دارم، آنها جایگزین خوبی را پیدا می‌کنند. شفر مربی بسیار بزرگی است و می‌داند چگونه از داشته‌هایش به بهترین نحو استفاده کند. استقلال تیم بزرگی است و با جدایی یک بازیکن ضرر نمی‌کند.

به نظر می‌رسد با این جدایی می‌خواهی به تیم‌ملی برسی.
ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالم که توانستم از تیم‌های پایه‌ای استقلال رشد کنم و از این تیم به تیم‌ملی دعوت شوم اما الان در شرایطی هستم که باید راه جدیدی را تجربه کنم. از اینکه با انجام بازی‌های خوب به تیم‌ملی دعوت شدم انگیزه‌ام دوبرابر شده تا بتوانم شرایط بهتری را تجربه کنم. حضور در اروپا می‌تواند از لحاظ فنی به نفع خودم و از لحاظ مالی هم به نفع باشگاه باشد.

شایعه شده قصد حضور در شارلوای بلژیک را داری.
از این تیم پیشنهاد مالی خوبی دارم و یکی از تیم‌هایی است که به شدت خواهان به خدمت گرفتن من است. با چند نفر هم که مشورت کردم حضور در این تیم را به نفع من می‌دانند. حالا باید ببینم در روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره می‌افتد.

فکر می‌کنی استقلال بتواند در فصل آینده قهرمان شود؟
استقلال پتانسیل آن را دارد که حتی در فینال آسیا هم حضور پیدا کند. فقط نیاز به کمی شانس دارد. این در حالی است که شما دیدید در همین فصل گذشته وقتی ما در گروه مرگ افتادیم خیلی‌ها می‌گفتند استقلال حذف می‌شود اما ما با اقتدار به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کرده و همه را حیرت‌زده کردیم. در ادامه هم می‌توانیم همین روند را دنبال کنیم.

استقلال هم در یک‌چهارم لیگ قهرمانان آسیا با السد قطر مصاف خواهد داشت.
بازی سختی است. السد یکی از تیم‌های قدرتمند آسیاست و همیشه در منطقه غرب آسیا تیم خطرناکی به شمار می‌رود. فکر می‌کنم در مجموع دو دیدار، استقلال با توجه به تجربه بالایش به مرحله بعدی صعود کند.

خیلی از هواداران استقلال دوست داشتند در این مرحله با پرسپولیس برخورد کنید.
از نظر من حیف است که دو تیم ایرانی در این مرحله با یکدیگر برخورد کنند چون یک تیم باید حذف می‌شد حتی اگر ذوب‌آهن هم به تیم‌های ایرانی برخورد نمی‌کرد الان جزو هشت تیم پایانی بود. کاش دو تیم در فینال آسیا با یکدیگر برخورد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز