خبرگزاری کار ایران

نورافکن: استقلال به دنبال قهرمانی در جام حذفی است/ می‌خواهم در لیست نهایی تیم ملی باشم

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۴۰۴

نورافکن کفت: در جام حذفی قدمی عقب نخواهیم گذاشت؛ چون می‌خواهیم در این جام قهرمان شویم. همان‌طور که می‌دانید استقلال پرافتخارترین تیم ایران در جام حذفی است.

به گزارش ایلنا امید نورافکن مدافع – هافبک استقلال این روزها به یکی از مردان ثابت آبی‌پوشان در تیم تبدیل شده است. با این بازیکن درخصوص آخرین شرایط استقلال، حضور در چهار تیم پایانی جام‌حذفی و همچنین بحث لژیونر شدنش همکلام شدیم.

از تساوی مقابل تراکتور صحبت کن.
فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. چند موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که نتوانستیم تبدیل به گل کنیم حتی در دقیقه 90 بازی می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم اما متاسفانه از بدشانسی با یک امتیاز به تهران بازگشتیم.

 

تراکتور را چطور تیمی دیدی؟
تراکتور نسبت به نیم فصل اول خیلی تغییر کرده است. آنها چند بازیکن خوب جذب کرده بودند و برای جبران شکست مقابل پرسپولیس به دیدار ما قدم به میدان گذاشته بودند. فکر می‌کنم تراکتور در ادامه لیگ بهتر خواهد شد.

 

جو ورزشگاه را چطور دیدی؟
ما قبل از بازی قرار گذاشته بودیم که کاری به جو ورزشگاه نداشته باشیم. اگر هم دیده باشید هیچ‌گونه اتفاقی هم در ورزشگاه نیفتاد حتی ما در ابتدای بازی از مردم آذربایجان هم تشکر کردیم.


این روزها استقلال عملکرد خوبی دارد. این موضوع را قبول داری؟
ما به دنبال این هستیم که در نیم فصل دوم در بازی‌ها موفق ظاهر شده و به صدر جدول نزدیک شویم. خدا را شکر در چند بازی اخیر این اتفاق افتاده و مطمئن هستم این موضوع خیلی دور نیست. خیلی زود به صدر جدول نزدیک‌تر خواهیم شد. فصل گذشته هم همین موضوع برای استقلال اتفاق افتاد و توانستیم در پایان فصل نایب‌قهرمان لیگ شویم.

در جام حذفی هم مدعی قهرمانی هستید.
شک نکن در جام حذفی قدمی عقب نخواهیم گذاشت؛ چون می‌خواهیم در این جام قهرمان شویم. همان‌طور که می‌دانید استقلال پرافتخارترین تیم ایران در جام حذفی است. امسال هم می‌خواهیم جواز حضور در آسیا را از قهرمان شدن در جام حذفی به دست بیاوریم.

 

به تیم ملی هم دعوت شدی.
این روزها در سال جام جهانی تلاش می‌کنم نظر مساعد کادر فنی تیم ملی را جلب کنم. خدا را شکر با نتایج خوب استقلال توانسته‌ام نظر کی‌روش را به دست بیاورم و در لیست ایشان قرار داشته باشم. البته این اول راه است و باید این روند ادامه داشته باشد تا ان‌شاءا... یکی از بازیکنان نهایی تیم ملی در راه جام‌جهانی باشم؛ می‌دانم کار سختی دارم اما کی‌روش نشان داده که هر بازیکنی آماده باشد در تیم ملی قرار خواهد گرفت.

 

هفت نفر از شما در لیست تیم ملی قرار دارند.
این نشان از خوب بودن تیم ما دارد. البته من فکر می‌کنم چند بازیکن دیگر ما هم توانایی حضور در لیست تیم ملی را دارند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا بازیکنان با انگیزه بیشتری در تمرینات و بازی‌ها حضور داشته باشند.

 

امید نورافکن این روزها به یکی از مردان ثابت استقلال تبدیل شده است. دلیل این موفقیت را در چه می‌دانی؟
ابتدا باید از مربیانی که برایم زحمت کشیدند تشکر کنم. من دوست دارم پیشرفت کنم و علاوه بر این موضوع در موفقیت‌های احتمالی تیم هم سهمی داشته باشم.


بحث از پیشرفت مطرح کردی. این روزها شایعه لژیونر شدنت به گوش می‌رسد.


چند پیشنهاد از کشورهای اروپایی آمده است. منتظر تصمیم کادر فنی و مسوولان استقلال هستم تا تکلیف حضورم در اروپا مشخص شود. همان‌طور که گفتم پیشرفت را دوست دارم و امیدوارم تا 48 ساعت آینده وضعیتم مشخص شود.

 

در این موفقیت شفر چقدر نقش دارد؟
شفر مربی‌ای است که ارتباط خوبی با جوانان دارد. او در تمرینات مدام با ما بازیکنان جوان صحبت می‌کند و نقاط ضعف‌مان را به ما گوشزد می‌کند. همیشه می‌گفتند کار کردن با مربیان آلمانی سخت است اما شفر رابطه خیلی خوبی با بازیکنان برقرار کرده است.

 

در ادامه رقابت‌های لیگ به مصاف سایپا خواهید رفت.
بازی سختی است. ما در بازی رفت در عین ناباوری با یک پنالتی نتیجه را واگذار کردیم. در ابتدا باید این شکست را جبران کرده و هم اینکه برای رسیدن به صدر جدول پیروزی را کسب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز