خبرگزاری کار ایران

فخرالدینی:

حسینی باید اخراج می‌شد/ آشتی‌کنان رحمتی و قلعه نویی به سود خانواده استقلال است

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۵۲۰

مدافع ذوب آهن اصفهان درباره بازی روز گذشته مقابل استقلال تهران گفت: استقلال حریف سرسختی بود. در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و دو گل هم زدیم.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن اصفهان روز گذشته در ورزشگاه فولادشهر سه امتیاز حساس را از استقلال تهران دریافت کرد و جایگاهش در رده دوم را مستحکم‌تر کرد.

میلاد فخرالدینی، هافبک ذوب آهن درباره بازی روز گذشته به خبرنگار ما گفت: خداراشکر در بازی حساس سه امتیاز حساس کسب کردیم. استقلال حریف سرسختی بود. در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و دو گل هم زدیم.

بازیکن اسبق استقلال درباره بازی‌های پیش روی شاگردان وینفرد شفر گفت: آنها تیم خوبی هستند و امیدوارم در بازی های پیش رو موفق باشند و در لیگ قهرمانان نتایج موفقی کسب کند.

مدافع ذوب آهن درخصوص خطای خطرناک سیدمجید حسینی و پنالتی در نیمه دوم خاطرنشان کرد: صد در صدر پنالتی بود، حسینی باید اخراج می‌شد. تکل خشنی بود که داور با کارت زرد از آن گذشت. در کل داوری خوب بود.

فخرالدینی درباره اینکه ذوب آهن در نیم فصل دوم متحول شده، گفت: در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و نتایج موفقی کسب کردیم. خداراشکر تلاش می‌کنیم جایگاه مناسبی در پایان لیگ به دست بیاوریم.

مدافع ذوب آهن درخصوص آشتی کنان سیدمهدی رحمتی و امیر قلعه نویی گفت: قلعه نویی و رحمتی از خانواده استقلال هستند و این خانواده با این اتفاق خوشحال شد چون به سود استقلال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز