خبرگزاری کار ایران

تغییر شماره فخرالدینی و بختیار؛ حضور مبهم خالد شفیعی و اکبر ایمانی

رمزگشایی از عکس آسیایی پر ابهام ذوب‌آهن

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۹۲۵

تصویر جمعی ذوبی‌ها برای پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نکاتی در مورد 4 بازیکن جدید این تیم دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن اصفهان در حالیکه روز سه‌شنبه در مرحله پلی‌آف رقابت‌های آسیایی به مصاف آیزاول هند می‌رود، از طرح لباس خود برای این دیدار با انتشار عکس دسته‌جمعی بازیکنان و کادرفنی خود رونمایی کرد.

این تصویر نکات جالبی در دل خود دارد که ابهام در حضور 2 بازیکن و همچنین تغییر شماره 2 خرید جدید این تیم است.

در این تصویر بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی با شماره‌های غیر از شماره پیراهن خود در لیگ ظاهر شده‌اند. رحمانی که شماره 21 را در لیگ برتر بر تن می‌کند در رقابت‌های آسیایی با شماره 10 که پیش از این بر تن احسان پهلوان بود به میدان خواهد رفت و فخر الدینی هم شماره خود را از 69 به 34 تغییر داده که در لیگ برتر به نام بازیکن جوان ذوبی‌ها یعنی پویا اسدی است.

غیبت اکبر ایمانی در این تصویر هم از نکات حائز اهمیت است. با توجه به مصدومیت این بازیکن به نظر می‌رسد او به دیدار سه‌شنبه نخواهد رسید و غایب خواهد بود، هرچند که کادر پزشکی ذوبی‌ها تا آخرین لحظه تلاش خود را بکار خواهد گرفت.

نکته دیگر این تصویر هم خالد شفیعی است که هیچ شماره‌ای روی پیراهنش درج نشده است. شفیعی در لیگ برتر برای اولین بار با لباس ذوب‌آهن به میدان رفت و پیراهن شماره 66 را بر تن کرده بود.

اسم شفیعی در فهرست ارائه شده ذوبی‌ها برای رقابت‌های آسیای وجود ندارد و این بازیکن پس از ارسال لیست به این باشگاه پیوسته ولی آنها در تلاشند تا در فهرست نهایی خود نام این بازیکن را اضافه کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز