خبرگزاری کار ایران

حس خاصی به بازی مقابل استقلال ندارم

فخرالدینی: شیوه بازی هندی‌ها روی اعصاب بود/ از خبر تصادف قائدی شوکه شدم

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۰۶۰

مدافع ذوب آهن از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و بازی با استقلال در لیگ می‌گوید.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی ذوب‌آهن مقابل آیزاول اظهار داشت: بازی عجیبی بود و شکل بازی حریف هندی ما بازی مان را خراب کرده بود و به شدت روی اعصاب بود. آنها روی یک اتفاق و غافلگیری ما به گل رسیدند و بعد از آن به شکل عجیبی در محوطه جریمه خود جمع شدند. فرصت های زیادی هم از دست دادیم ولی خدا را شکر مزد برتری‌مان را گرفتیم و صعود کردیم.

وی در مورد گروه ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در سخت‌ترین گروه ممکن قرار گرفته‌ایم. تیم اول قطر و تیم دوم امارات و یکی از بهترین تیم‌های ازبکستان در گروه ماه قرار دارند ولی تمام تلاش ما این است که با نتایج خوب صعود قاطعانه‌ای داشته باشیم.

مدافع ذوب‌آهن با اشاره به بازگشت این تیم به ورزشگاه فولادشهر گفت: زمین چمن جدید کیفیت خیلی خوبی داشت و اگر چند بازی پا بخورد بهتر هم می‌شود. از آقای آذری و تلاش‌هایش تشکر می‌کنم که ورزشگاه را آماده این بازی کرد.

فخرالدینی در مورد عملکرد خوبش در ترکیب ذوب‌آهن هم عنوان کرد: این نظر لطف دوستان است ولی من با چشم باز و فکر ذوب آهن را انتخاب کردم و خوشحالم در فضایی خوب به اوج برگشتم و می‌توانم توانایی‌های خودم را نشان بدهم و امیدوارم همیشه برای تیمم مفید باشم.

وی در مورد نتایج خوب ذوب‌آهن در دیدارهای اخیر هم گفت: در نیم فصل دوم تیم متحول شده است و تغییراتی ایجاد شد که قدرت تیم را بیشتر کرد و البته بدشانسی‌های گذشته هم کمتر شده است. امیدوارم در ادامه هم این روند ادامه داشته باشد تا با رتبه‌ای خوب لیگ را به پایان برسانیم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد شانس دعوتش به تیم ملی هم اظهار داشت: تمام تلاشم را می‌کنم نظر کی‌روش را جلب کنم و امیدوارم یکی از مسافران روسیه شوم.

فخرالدینی در مورد دیدار مقابل استقلال که تیم سابقش است هم خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم و استقلال از زمان آمدن شفر متحول شده است ولی تلاشمان را می‌کنیم تا به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم. ضمن اینکه من الان بازیکن ذوب آهن هستم و بازی با استقلال ویژگی خاصی برایم ندارد و حس خاصی ندارم.

وی در پایان با اشاره به حادثه تصادف برای مهدی قائدی گفت: از شنیدن این خبر شوکه شدم و به قدری ناراحت شدم که انگار برای خودم این اتفاق افتاده است. قائدی بازیکن جوان و خوبی است و خوشحالم خطر رفع شده و امیدوارم هرچه زودتر به میادین برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز