خبرگزاری کار ایران

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با ایلنا:

اختلاف من با فدراسیون کشتی درون خانوادگی است/ کشتی احتیاج به نفرات جدید در عرصه مدیریت دارد

رضایی می‌گوید: بحث‌های داخل خانواده نباید به بیرون کشیده شود و نمی‌توان در محافل عمومی به آن پرداخت و این بحث‌ها را در رسانه‌ها باز کرد.

علیرضا رضایی، عنوان دار رقابت‌های المپیک و سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص علت رد دعوت مسئولان فدراسیون برای بازگشت به جامعه کشتی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: زمانی که در فدراسیون حضور داشتم کارهای عقب افتاده بسیاری برایم به وجود آمد. تصمیم گرفتم با خارج شدن از فدراسیون بیشتر در کنار خانواده باشم و به ادامه تحصیلات دانشگاهی بپردازم. فدراسیون کشتی همواره احتیاج دارد تا افراد جدید در عرصه مدیریت آن وارد شوند.

او در مورد علت کناره‌گیری از فدراسیون کشتی ادامه می‌دهد: کناره‌گیری و اختلاف من با فدراسیون کشتی یک بحث درون خانوادگی است. بحث‌های داخل خانواده نباید به بیرون کشیده شود و نمی‌توان در محافل عمومی به آن پرداخت و این بحث‌ها را در رسانه‌ها باز کرد.

رضایی در مورد انتخاب محمد طلایی به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید: برای محمد طلایی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی کسب کند. طلایی باید با همه توان و کمک گیری از دوستانش تیم ملی کشتی آزاد را هدایت کند تا همچنان شاهد درخشش کشتی‌گیران ایران در میادین جهانی باشیم.

 

کد خبر : ۴۱۷۷۹۴