خبرگزاری کار ایران

رضایی: قاسمی پرافتخارترین کشتی‌گیر سنگین وزن ایران است/برای یزدانی آرزوی مدال می‌کنم

رضایی با اشاره به مبارزات کمیل قاسمی می‌گوید: کمیل مبارزات خوبی را پشت‌سر گذاشت و با برنامه‌ریزی‌هایی که کادر فنی برای او ترتیب داده بودند توانست به فینال راه پیدا کند.

علیرضا رضایی، دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی آزاد المپیک آتن در خصوص کسب مدال نقره کمیل قاسمی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: کمیل قاسمی مبارزات خوبی را پشت‌سر گذاشت و با برنامه‌ریزی‌هایی که کادر فنی برای او ترتیب داده بودند توانست به فینال راه پیدا کند.  او با قدرت و افتخار به فینال این رقابت‌ها راه یافت و با مدالی که به دست آورد توانست نام خود را به عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر سنگین وزن ایران ثبت کند.

او ادامه می‌دهد: با توجه به سنگین وزن بودن کمیل قاسمی اگر او از شرایط روحی و جسمی مناسبی برخوردار باشد می‌تواند در المپیک بعدی هم شرکت کند و به افتخار آفرینی‌های خود برای کشتی ایران ادامه دهد.

رضایی به کشتی‌های امروز(یکشنبه) اشاره و خاطر نشان می‌کند: رضا یزدانی کاپیتان پرافتخار تیم ملی کشتی آزاد یکی از امیدهای کسب مدال است. آرزو دارم تا رضا یزدانی در رقابت‌های امروز بتواند مدال کسب کند. ما سال‌ها است که منتظر کسب مدال المپیک یزدانی هستم. او با تمام شایستگی در المپیک قبل با مصدومیت روبه‌رو شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. میثم نصیری دیگر کشتی‌گیر تیم ملی است که امروز به میدان می‌رود. او کشتی‌گیر جوانی است و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

دارنده مدال نقره المپیک آتن در مورد کسب مدال طلا و برنز توسط حسن یزدانی و حسن رحیمی می‌گوید: حسن یزدانی کشتی‌های بسیاری زیبایی گرفت و به مدال طلای المپیک دست یافت. او یکی از بهترین کشتی‌گیران جهان محسوب می‌شود. حسن رحیمی هم توانست به روی سکوی المپیک برود. او همه زحمت خود را کشید، در حالی که شایستگی مدال طلای المپیک را داشت به مدال برنز دست یافت.

 

کد خبر : ۴۰۲۷۸۵