خبرگزاری کار ایران

منصور برزگر در گفت‌وگو با ایلنا:

خادم با روابط درست به حقش رسید/او می‌تواند مقابل نفوذ روس‌ها بایستد

عضو شورای فنی کشتی آزاد می‌گوید: نباید انتظار این را داشته باشیم که دیگر ناداوری برعلیه کشتی‌گیران ایران رخ ندهد.

منصور برزگر، عضو شورای فنی کشتی آزاد در خصوص انتخاب رسول خادم به عنوان عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: جا دارد به جامعه ورزش ایران تبریک بگوییم که یکی از خادمین ورزش ایران با روابط درست و رای قابل توجه به عضویت اتحادیه  جهانی کشتی درآمد. رسول خادم به حق خود رسید و در ادامه می‌تواند به عنوان الگوی ورزشکاران ایران باشد تا روزی که ورزش ما در فدراسیون‌های جهانی نماینده داشته باشد.

او در خصوص تاثیراتی که حضور رسول خادم در اتحادیه جهانی کشتی برای کشتی ایرانخواهد داشت ادامه می‌دهد: حضور خادم در اتحادیه کشتی جهانی می‌تواند برای ایران موثر باشد اما نباید انتظار این را داشته باشیم که دیگر ناداوری برعلیه کشتی‌گیران ایران رخ ندهد. روس‌ها و کشورهای تازه استقلال یافته شوروی با یک‌دیگر متحد هستند و به یکدیگر کشتی‌گیر می‌دهند و در رقابت‌های جهانی و المپیک به نفع یکدیگر سوت می‌زنند. خادم می‌تواند با سیاست‌هایی که دارد جلوی قدرت و نفوذ روس‌ها بایستد.

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص نتایجی که تیم ملی جوانان کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی کسب کرد می‌گوید: تیم ملی جوانان کشتی آزاد توانست نتیجه قانع کننده‌ای در رقابت‌های جهانی کسب کند. متاسفانه سنگین وزن‌های ما از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و همچنین یکی از کشتی گیران ما هم از دور رقابت‌ها به دلیل برخورد به نماینده رژیم صهیونیستی کنار رفت. این کشتی‌گیران آینده سازان ما هستند و باید بررسی‌های بیشتری برای رشد آنها انجام شود.

 

کد خبر : ۴۰۸۰۱۹