خبرگزاری کار ایران

غلامرضا محمدی:

آزادکاران حاضر در اردوی تیم ملی تشنه یادگیری هستند

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۲۶

جام امید یکی از مراحل انتخابی تیم ملی است و آزادکاران برتر این مسابقات می‌توانند راهی مرحله اول این مسابقات شوند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: نفرات حاضر در رقابت‌های کشتی آزاد جام امید یک دنیا انگیزه برای اثبات شایستگی خود دارند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا محمدی با بیان این مطلب افزود: با توجه به برنامه فرآیند انتخاب تیم‌های ملی، جام امید یکی از مراحل انتخابی تیم ملی است و آزادکاران برتر این مسابقات می‌توانند راهی مرحله اول این مسابقات شوند.

دارنده دو مدال نقره جهان ادامه داد: آزادکاران حاضر در جام امید از دل دو مرحله کارگاه‌های فنی انتخاب شده‌اند و در این دو مرحله کلاس‌های آموزشی این نفرات نشان دادند که تشنه یادگیری و به دست آوردن دوبنده تیم ملی هستند و می‌توانند درصورت اثبات شایستگی خود به این مهم دست یابند.

دارنده دو مدال برنز جهان تاکید کرد: هدف ما از برگزاری این رقابت‌ها این است که در آینده در هر وزن چند کشتی‌گیر همطراز داشته باشیم و بتوانیم با بهترین نفرات خود درهدف‌گذاری اصلی خود یعنی رقابت‌های المپیک 2016 برزیل به میدان برویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها با نام 20 کشتی‌گیر مدال‌آور در المپیک‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود که این امر می‌تواند به شناسایی بزرگان کشتی ایران به نسل جوان کمک کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز