خبرگزاری کار ایران

باید نقطه مرگ را ترسیم کنیم؛

خادم: کشتی‌گیران در بحرانی‌ترین شرایط هستند / سوریان استخوان‌درد گرفته!

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۰۵

سوریان در این روزها می‌گوید استخوان‌های بدنم درد می‌کند و زیر چشم‌های وی گود افتاده، این شرایط برای من سخت است، ولی این کشتی‌گیران یک هدف مشخص دارند و برای رسیدن به آن از جان مایه می‌گذارند.

رئیس فدراسیون‌کشتی گفت: تفاوت ورزش‌ملی با سایر ورزش‌ها باید یکجا مشخص شود و این در میادین بزرگ نمایان می‌شود.

به گزارش ایلنا، رسول خادم در مراسم تقدیر از کشتی‌گیران اظهار داشت: روزگاری که امروز قهرمانان ما در اردوهای تیم ملی می‌گذرانند با توجه به دو مسابقه توامان پیش رو، جهانی و بازی‌های آسیایی، شرایط سختی است و امروز آنها که باید در این دو رویداد با حریفان اصلی خود رقابت کنند، بحرانی‌ترین شرایط را با توجه به فشار تمرینات در ادوها پشت سر می‌گذراند.

وی گفت: حمید سوریان در این روزها می‌گوید استخوان‌های بدنم درد می‌کند و زیر چشم‌های وی گود افتاده، این شرایط برای من سخت است، ولی این کشتی‌گیران یک هدف مشخص دارند و برای رسیدن به آن از جان مایه می‌گذارند.

دارنده مدال برنز المپیک بارسلون تصریح کرد: همه کشتی‌گیران در این روزها در معرض آسیب‌دیدگی و خستگی‌روانی قرار دارند و رنج و فشار زیادی را تحمل می‌کنند، این موضوع که البته برای جهانی چند کیلو و بلافاصله ۱۰ تا ۱۲ روز برای آسیایی همین مقداری وزن کم کنند شرایط سختی است و این عزیزان به انگیزه‌ای فراتر از انگیزه‌های مادی نیاز دارند و ادبیاتی که ما به کشتی‌گیران داریم این است که باید چند روز دیگر عازم جنگ بشویم و باید نقطه مرگ را ترسیم کنیم.

دارنده دو مدال‌طلای‌جهان تأکید کرد: ما مجبوریم برای موفقیت در مقابل رقبای سرسخت خود در نقطه تمام‌شدن شروع کنیم، در لحظاتی که قلب در جای خودش نیست و قهرمان دو دستی گلو را نگه می‌دارد، در این نقطه باید فکر کنیم، هجوم ببریم و به وظیفه خود عمل کنیم، زیرا قهرمانان ورزش‌ملی معتقدند باید برای شادی دل مردم یعنی حامیان خودشان تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت ورزش ملی با ورزش‌های دیگر باید یکجا مشخص شود و این در میادین بزرگ خودش را نمایان می‌کند. از جوانان کشتی‌گیر انتظار است انتظارات مردم را برآورده و پاسخگوی محبت‌های آن‌ها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز