خبرگزاری کار ایران

منصور برزگر در گفت‌گو با ایلنا:

اگر پرویز هادی به فرآیند انتخابی اعتراض داشت چرا روی تشک حاضر شد؟

برزگر می‌گوید: رسول خادم به عنوان رییس فدراسیون همواره با ما مشورت می‌کند و همه اعضای شورای فنی حق رای دارند و در انتخاب نفرات نظرات خود را اعلام می‌کنند.

منصور برزگر، عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص اظهار نظر نماینده تبریز در خصوص انتخابی وزن 125- کیلوگرم به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: بعضی‌ها فکر می‌کنند در مورد همه چیز می‌توانند نظر بدهند. من در ورزش کشتی سابقه 50 ساله دارم و به این دلیل می‌توانم موضوعات مربوط به کشتی را بررسی کنم و در مورد آن نظر کارشناسی بدهم. اگر نمایندگان مجلس به فکر احقاق حق مردم هستند بهتر است به مسایل مهمی همچون بیکاری جوانان و وضعیت اقتصادی مردم و هزاران مشکل دیگر بپردازند. من  در کشتی، نامی دارم و می‌توانم تصمیم گیری کنم، نه کسانی که تخصصی در این کار ندارند و صرفا به دلایلی خاص به کشتی اعتراض می کنند.

او ادامه می‌دهد: اگر پرویز هادی به فرآیند انتخابی تیم ملی اعتراض داشت چرا قبل از آخرین دیدار اعتراض نکرد و با رضایت کامل روی تشک حاضر شد. این‌ها همه بازار گرمی است و سودی برای او ندارد.

محمد برزگر در خصوص قدرت شورای فنی که هادی آن را زیر سوال برده است می‌گوید: چطور وقتی که شورای فنی پرویز هادی را برای مسابقات جهانی انتخاب کرد قدرت داشت ولی حالا که انتخابی را واگذار کرده است قدرت ندارد. نظرات او برای خودش جذاب و قانع کننده است و محکمه پسند نیست. اگر به قوانین توجه داشته باشد و برای برخی آقایان هم توضیح دهد اظهارات خارج از عرف را نمی‌شنویم. رسول خادم به عنوان رییس فدراسیون همواره با ما مشورت می‌کند و همه اعضای شورای فنی حق رای دارند و در انتخاب نفرات نظرات خود را اعلام می‌کنند.

 

کد خبر : ۳۸۸۷۵۱