خبرگزاری کار ایران

۳ نشان نقره و برنز دست‎آورد کشتی‎گیرهای لرستانی در انتخابی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۹۸

مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی در سالن شهید بابایی شهرستان قزوین برگزار شد و نفرات برتر رشته‌های آزاد و فرنگی مشخص شدند.

نفرات برتر رقابت‎های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در اوزان مختلف مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی روزهای در سالن شهید بابایی شهرستان قزوین برگزار شد و نفرات برتر رشته‌های آزاد و فرنگی مشخص شدند.

در این رقابت‎ها، پیمان یاراحمدی آزاد کار لرستانی در وزن ۷۰ کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد. در این وزن مصطفی حسین‌خانی از تهران عنوان نخست را به خودش اختصاص داد.

همچنین در کشتی فرنگی برومند اصلان در وزن ۷۱ کیلوگرم پس از افشین بیابانگرد و محمدجعفر توسلی در جایگاه سوم قرار گرفت.

میلاد خسروی دیگر فرنگی‎کار لرستانی نیز در وزن ۸۰ کیلوگرم با قبول شکست برابر حبیب‎الله اخلاقی نایب قهرمان شد. مهدی زودآشنا نیز رتبه پنجم وزن ۹۸ کیلوگرم را کسب کرد، در این وزن مهدی علیاری قهرمان شد.

همچنین طالب نعمت‎پور نیز در این رقابت‎ها شرکت نکرد و کادرفنی تیم ملی اعلام کرده چون غیبتش غیرموجه بوده به تیم ملی برای پیکارهای مهم پیش رو دعوت نخواهد شد.

لازم به ذکر است در دیدارهای فینال سه کشتی برگزار می‎شد و هر کشتی‎گیری به دو برد می‎رسید، قهرمان می‎شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز