خبرگزاری کار ایران

تکواندوکار المپیکی ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

من مدعی اول کسب مدال المپیک هستم

خدابخشی می‌گوید می‌خواهم بعد از المپیک هم نفر اول رنکینگ جهان باقی بمانم.

مهدی خدابخشی، تکواندوکار المپیکی ایران در مورد تمرینات تیم ملی در فاصله 84 روز مانده به شروع مسابقات المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تمرینات در بهترین شرایط در حال پیگیری است و همه عوامل تیم ملی و فدراسیون در تلاشند تا برای کسب بهترین نتایج در المپیک مشکلی وجود نداشته باشد. مسابقات تدارکاتی خوبی هم پشت سرگذاشتیم و تقریبا همه چیز برای المپیک آماده است.

او به مصدومیت‌ پیش آمده خود اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: مصدومیتی که حدود ۶ ماه پیش برایم به وجود آمده بود را کاملا پشت سر گذاشتم. در مسابقات فرانسه هم مصدومیت جزیی برایم پیش آمد که تصمیم گرفتم برای جلوگیری از تشدید شدنش به مسابقات ادامه ندهم. برای ادامه مسابقات مشکلی از نظر مصدومیت نخواهم داشت.

خدابخشی در مورد آنالیز حریفانش در المپیک اضافه می‌کند: همه 15 نفر هم وزن من که در المپیک حضور دارند را می‌توان جزو مدعیان کسب مدال دانست. آشنایی خوبی هم از نحوه بازی آنها دارم و تاکنون چندین بار با بهترین‌های این وزن مبارزه کرده‌ام و توانسته‌ام به پیروزی برسم. من به عنوان نفر اول رنکینگ جهان به المپیک خواهم رفت و سعی می‌کنم همچنان در این سطح باقی بمانم و المپیک را با بهترین نتیجه به اتمام برسانم.

تکواندوکار المپیکی ایران می‌گوید: در زمان باقی مانده تا المپیک سعی می‌کنم از حاشیه‌های موجود دور باشم و تنها برای نتیجه گرفتن در المپیک تمرکز ‌کنم تا با شرایط روحی مناسب به برزیل بروم و انتظاراتی که مردم از تکواندوی ایران دارند را برآورده کنم.

 

 

کد خبر : ۳۷۴۳۹۱