خبرگزاری کار ایران

چرا برخی جوایز خصوصی پرداخت می شود؟

بی‌باک: بعضی ها هیچ کاری جز انتقاد بلد نیستند / منتقدان به تیم ملی روحیه بدهند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۹۸

ما در طول این یکی دو سال همواره از مسئولان خواسته ایم که به فکر بچه ها باشند، اما این انتظار به حق ما به جایی نرسیده است.

مربی تیم ملی تکواندوی کشورمان گفت: متاسفانه برخی به جای حمایت از تیم ملی، فقط بلدند انتقاد کنند.

مهدی بی باک در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص انتقاد‌های اخیر از ملی پوشان کشورمان تصریح کرد: کسانی که از نحوه کار بچه ها انتقاد می کنند، می توانند در تمرینات حضور پیدا کنند و ببینند ملی پوشان نه تنها خسته و بی انگیزه نیستند، بلکه با تمام وجود به فکر کسب بهترین نتایج در بازی های آسیایی اینچئون هستند.

وی با اشاره به انتقادات اخیر به ویژه در مورد نتایج تیم ملی در مسابقات گرند پریکس قزاقستان، افزود: در دوره قبلی این رقابت ها نفراتی حضور داشتند که از ستاره‌های تکواندوی دنیا بودند و در نهایت نیز قهرمان شدند. اما در مسابقات قزاقستان، همان ها با دست خالی شیاپچانگ را ترک کردند. بنابر این تیم ملی در رقابت های کوچکی شرکت نکرده و به نظرم عملکرد ملی پوشان، رضایت بخش است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال، بهنام اسبقی مقابل نماینده روسیه شکست خورد که همین تکواندو‌کار استیون ‌لوپز تکواندوکار سرشناس جهان و قهرمان المپیک را با ۱۲ امتیاز اختلاف مغلوب کرد. البته سجاد مردانی مقابل حریفش غافلگیر شد. علیرضا نصر آزادانی هم به دلیل کمبود وزن نتوانست توانایی‌های خود را نشان دهد.

بی‌باک با اشاره به این که برخی فقط به دنبال انتقاد و تخریب روحیه ملی پوشان هستند، اظهار داشت: تیم ملی در ۴ وزن المپیکی راهی مسابقات گرند‌پریکس قزاقستان شد و ۳ مدال طلا، نقره و برنز کسب کرد. اگر به جدول رقابت ها نگاه کنیم، قهرمانان زیادی از جهان، آسیا و اروپا را می‌بینیم. بنابراین ما در قزاقستان نتیجه بدی کسب نکردیم و به همین جهت امیدوارم منتقدان در آستانه اعزام تیم ملی به بازی‌های آسیایی، به ملی پوشان روحیه بدهند.

مربی تیم ملی تکواندوی ایران در پایان به انتظارات ملی پوشان تکواندو از مسئولان ورزش اشاره کرد و یاد آور شد: ما در طول این یکی دو سال همواره از مسئولان خواسته ایم که به فکر بچه ها باشند، اما این انتظار به حق ما به جایی نرسیده است. در این مدت پاداش و جوایز قهرمانان برخی از رشته‌ها پرداخت شد و جالب این که این کار به صورت خصوصی انجام شده است. در حالی که تکواندو‌کاران تاکنون پاداش خود را دریافت نکرده اند. بچه های تکواندو زندگی خود را از راه ورزش می گذرانند و هیچ درآمد دیگری ندارند. از این رو امیدوارم پیش از اعزام به بازی های آسیایی اینچئون، اعضای تیم ملی تکواندو نیز شارژ مالی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز