خبرگزاری کار ایران

برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا؛

کاروان ۲۵ نفره جودو راهی تاشکند می‌شود

تیم ملی جودو کشورمان در دو بخش مردان و زنان برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا عصر امروز راهی تاشکند می شود.

به گزارش ایلنا، این دوره از رقابتها ۲۷ فروردین ماه به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز و سه روز طول می کشد. بر همین اساس کاروان اعزامی کشورمان با ۲۵ نفر عصر امروز راهی استانبول شده و پس از توقفی چندساعته از آنجا به تاکشند می رود.

تیم ملی ایران را در بخش مردان ناصر ناصری پور، علیرضا خجسته، محمد محمدی بریمانلو، وحید بنا، مهدی فتحی پور، سعید مولایی، سعید مرادی، جواد محجوب و احمد ناقدی حسین زاده  تشکیل می دهند. 

محمد منصوری ، احمد کاظمی ، حامد ملک محمدی و مسعود خسروی نژاد به عنوان کادر فنی و محمدرضا رودکی به عنوان مدیرفنی این تیم را همراهی خواهند کرد. 

تیم ملی بانوان نیز با ترکیب  طاهره آذرپیوند در وزن ۴۸- کیلوگرم ، الهام بهرامی در وزن ۵۲- کیلوگرم ،دنیا آقایی در وزن ۶۳کیلو گرم و زهرا باقری در وزن ۷۸کیلوگرم با هدایت محبوبه خورشیدی و سرپرستی صدیقه کعبی زاده در رقابتهای قهرمانی آسیا به روی تاتامی خواهند رفت. 

رشید خدابخش به عنوان سرپرست فدراسیون و علی محمد عزیزی به عنوان داور و نماینده وزارت ورزش این تیم را همراهی خواهند کرد. 

طبق برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه جودو آسیا پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه قرعه کشی مسابقات ساعت ۱۶، سمینار هماهنگی داوران ساعت ۱۷ و قرعه کشی اوزان روز نخست ساعت ۱۸ در هتل «مرکز» برگزار خواهد شد. در روز نخست این رقابتها جمعه ۲۷ فروردین ماه جودوکاران ۶۰-،۶۶- و ۷۳- کیلوگرم بخش مردان و ۴۸- ، ۵۲- ، ۵۷- و ۶۳- کیلوگرم بانوان به دیدار رقبای خود می روند.

در روز دوم این رقابتها شنبه ۲۸ فروردین ماه با برگزاری مبارزات اوزان ۸۱- ، ۹۰- ، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم در بخش مردان ، ۷۰-، ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم زنان پیگیری شده و یکشنبه ۲۹ فروردین ماه هم مسابقات بخش تیمی برگزار می شود. 

 

کد خبر : ۳۶۰۷۵۹