خبرگزاری کار ایران

فقط رئیس فدراسیون را می‌شناسم؛

آرین‌خو: هیچ‌کس نمی‌تواند مربی به من تحمیل کند / به دنبال مصالحه نیستم!

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۵۱

بنده به غیر از رئیس فدراسیون، با هیچ شخص دیگری صحبتی ندارم. دیدید که در مورد مربیان تیم مردان هم گزینه‌هایی را پیشنهاد دادم که اتفاقا مورد موافقت نیز قرار گرفتند.

مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته گفت: درباره انتخاب مربیان تیم‌های ملی با هیچ‌کس جز رئیس فدراسیون کاری ندارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که قرار بود اوایل هفته جاری مربیان تیم‌های ملی مردان و زنان انتخاب شوند، این اتفاق تنها در مورد تیم مردان رخ داد و هنوز کادر فنی تیم بانوان کشورمان انتخاب نشده است. این در حالی است که رئیس فدراسیون کاراته در جدیدترین اظهارنظر خود گفته که مربیان تیم زنان با پیشنهاد مدیر فنی، نظر من و انتخاب نایب رئیس بانوان فدراسیون انتخاب خواهند شد.

محمد آرین‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این‌باره اظهار داشت: بنده به غیر از رئیس فدراسیون، با هیچ شخص دیگری صحبتی ندارم. دیدید که در مورد مربیان تیم مردان هم گزینه‌هایی را پیشنهاد دادم که اتفاقا مورد موافقت نیز قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه نظر رئیس فدراسیون را نیز جویا می‌شود، افزود: من روی گزینه‌های خودم تاکید دارم. بنابراین، امکان ندارد کسی بتواند مربی به من تحمیل کند، چون در کاراته به دنبال مصالحه نیستم.

مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته ادامه داد: مربیان تیم ملی بانوان تا پایان هفته‌جاری معرفی می‌شوند، ضمن اینکه دستیاران سرمربی تیم امید و بزرگسالان و همچنین نوجوانان و جوانان مردان نیز تا آخر این ماه معرفی خواهند شد.

آرین‌خو در پایان یادآور شد: بنده در مورد انتخاب دستیاران سرمربیان تیم‌های ملی مردان و زنان، تنها نظر خودم را اعلام می‌کنم. ممکن است از بین ۳ گزینه مثلا ۲ مربی تایید شوند و یکی را قبول نکنیم. بنابراین، درباره گزینش کمک‌های سرمربیان تیم‌های ملی، اعمال‌ نظری نمی‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز