خبرگزاری کار ایران

از مردم عذرخواهی می‌کنم؛

خاکپور: این اولین و آخرین باخت فوتبال ایران نبود/ به دانش‌فنی پایین من باختیم

سرمربی امید ایران گفت: اگر این بازی را باختیم قطعا به خاطر دانش فنی پایین من بود.

به گزارش ایلنا، محمد خاکپور پس از شکست از ژاپن و حذف از انتخاباتی المپیک ریو در نشست خبری گفت: واقعا خوشحالم همه تماشاگران  از تماشای این بازی لذت بردند. 90 دقیقه تیم ایران بهتر بود و توانست بازی بهتری ارائه دهد اما ما یک تعویض اجباری کردیم و همان تعویض باعث شد تاکتیک تیمی ما عوض شود.

وی ادامه داد: در این بازی شکست با یک گل یا 3 گل فرقی نمی‌کرد. این‌که ما در این بازی با یک گل شکست می‌خوردیم و حذف می‌شدیم یا 3 گل تفاوتی نداشت و مهم در این بازی حذف‌نشدن بود.

خاکپور متذکر شد: امشب برای من شب غم‌انگیزی است اما من به بازیکنانم افتخار می‌کنم چراکه آنها تا پای جان ایستادگی کردند و تا جایی که می‌توانستند بازی کردند اما حتما مسئولیت این شکست با من است و من باید پاسخگو باشم. بازیکنان امید، آینده فوتبال ایران هستند و هرکدام از آنها می‌توانند حرف‌های زیادی در فوتبال ایران داشته باشند.

سرمربی امید همچنین خاطرنشان کرد: بازی مقابل چین سنگین بود و همین موضوع باعث شد ما برای این بازی خسته باشیم. در طرف مقابل ژاپنی‌ها توان خود را برای این 3 بازی تقسیم کرده بودند و همین موضوع باعث شد مشکلی برای این بازی نداشته باشند. اگر به قبل از بازی برگردیم قطعا چیزی را تغییر نمی‌دهم، چرا‌که ما خوب کار کردیم و همه بچه‌ها تلاش‌شان را کردند.

وی تاکید کرد: ما در این بازی خوب موقعیت ایجاد کردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. باید این را بدانیم که این شکست پایان زندگی نیست و این اولین باخت فوتبال ایران نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود. این بازیکنان ستاره‌های فوتبال ایران هستند.

خاکپور در پایان تصریح کرد: از مسئولان برگزاری بازی‌ها تشکر می‌کنم و همین‌طور از کادرفنی و مدیریتی و تدارکاتی و بازیکنان و تمام کسانی که در مدت 15 ماهه تمام تلاش خود را برای این تیم کردند ممنونم، از مردم ایران عذرخواهی می کنم و می‌گویم که اگر این بازی را باختیم قطعا به خاطر دانش فنی پایین من بود.

کد خبر : ۳۴۰۳۸۴