خبرگزاری کار ایران

ادعای سرمربی تیم‌ملی بعد از شکست؛

خاکپور: برنامه‌های قطری‌ها را به هم ریختیم!

سرمربی تیم فوتبال امید با وجود شکست مقابل قطری‌ها مدعی شد با تاکتیک‌های تیمی برنامه‌های این تیم را به هم ریخته بودند!

به گزارش ایلنا، محمد خاکپور پس از شکست ایران مقابل قطر اظهار کرد: با احترام به قطر و کادر فنی این تیم؛ بازی کاملا در اختیار تیم ما بود و ما با اهداف تاکیتکی خود برنامه‌های این تیم را به هم ریختیم.

وی با اشاره به بازی سرعتی ایران در نیمه‌نخست ادامه داد: نیمه نخست سعی کردیم از بازیکنان سرعتی استفاده کنیم و نیمه دوم هم با انجام تعویض‌ها سعی کردیم بازی را در اختیار بگیریم.

خاکپور همچنین افزود: شاهد یک بازی در سطح بین‌المللی بودیم و خوشحالم علاقه‌مندان از دیدن این بازی لذت بردند.

وی با اشاره به ضربه پنالتی که روزبه چشمی از دست داد، متذکر شد: بزرگترین بازیکنان دنیا هم پنالتی از دست می‌دهند. چشمی یکی از بهترین بازیکنان ما در این دیدار بود که در سازمان دفاعی نمایش خوبی ارائه کرد. با روزبه صحبت کردیم که این اتفاق را فراموش کند.

سرمربی تیم ملی همچنین با اشاره به بازی سوم ایران در این رقابت‌ها مقابل چین گفت: با پیروزی سوریه مقابل چین، ما باید 3 امتیاز بازی با چین را کسب کنیم.  چین با اینکه حذف شده اما تیم ضعیفی نیست. باید تلاش کنیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در پایان با اشاره به نمایش خط دفاعی تیم ملی و اشتباه روی آفسایدگیری در این دیدار گفت: وقتی آفسایدگیری می‌کنید ممکن است اشتباه هم رخ بدهد. این جزوی از تاکتیک‌های فوتبال است.

کد خبر : ۳۳۸۳۰۱