خبرگزاری کار ایران

میلوتینوویچ: امیدهای ایران از مدعیان هستند/خاکپور مثل دوران بازیگری‌اش جنتلمن است

میلوتینوویچ می گوید تیم فوتبال امید ایران یکی از مدعیان تورنمنت مرحله نهایی انتخابی المپیک در قطر هستند.

به گزارش ایلنا، بورا میلوتینوویچ که صبح امروز در هتل محل اقامت تیم فوتبال امید در دوحه قطر حضور پیدا کرده بود، در خصوص وضعیت تیم ایران و بازی شاگردان خاکپور مقابل سوریه گفت: تیم ایران مثل همیشه از بازیکنان با کیفیتی برخوردار است که به لحاظ کیفیت فنی و تکنیکی برتر از سایر تیم های آسیایی هستند. بازی با سوریه اگرچه بازی اول بود اما تیم ایران نمایش خوبی داشت و مهم تر اینکه نتیجه خوبی هم گرفت و نشان داد که مثل همیشه یکی از تیم های مدعی است.

وی در خصوص حضور محمد خاکپور روی نیمکت تیم ایران گفت: خاکپور را به خوبی می شناسم. او مثل دوران بازیگری اش یک جنتلمن واقعی است و خوشحالم که او را در این سطح از مربیگری می بینم.

میلوتینوویچ افزود: سرمربی ایران در نشست مطبوعاتی اش گفت که تیم ما برای قهرمانی آسیا به قطر آمده که نشان از جاه طلبی و هدف بزرگ او دارد و به نظر من برای موفقیت باید جاه طلب بود.

میلوتینوویچ در خصوص بازی ایران و قطر گفت:به نظر من بازی فردا فوق العاده حساس و مهم است. هر دو تیم شروع خوبی در مسابقات داشته اند و سه امتیاز دارند. قطر چند بازیکن خوب و با کیفیت دارد اما ایران یک تیم با کیفیت است که متکی به بازیکن خاصی نیست. قطعا برنده فردا خیالش از صعود راحت می شود و می تواند به مراحل بعد فکر کند‌.

وی در پاسخ به این سوال که چه تیم هایی شانس قهرمانی و صعود به المپیک هستند، اظهار داشت: در فوتبال صبحت زیاد می توان انجام داد اما باید دید در زمین چه اتفاقاتی می افتد! قطعا اتفاقات داخل زمین قهرمان و تیم های صعود کننده را مشخص می کنند که نمی توان آن را پیش گویی کرد!

کد خبر : ۳۳۸۰۸۹