خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد؛

تغییر برخی مدیران ورزشی پس از قرائت پرونده فساد در فوتبال

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۳۳۶

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با اعلام اینکه پرونده فساد در فوتبال تا هفته آینده به هیأت رئیسه مجلس ارائه خواهد شد، از تغییر برخی مدیران ورزشی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی پورمختار با اشاره به این‌ که به دلیل حساسیت بالای پرونده فساد در فوتبال این پرونده هنوز به هیأت رئیسه مجلس ارائه نشده، گفت: پرونده فساد در فوتبال این هفته یا هفته آینده به هیأت رئیسه مجلس ارائه و بعد از آن در صحن علنی مجلس قرائت و بررسی خواهد شد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس اضافه کرد: بحث خلاصه‌سازی و تکمیل اطلاعات این پرونده و حساسیت موضوع و اینکه اسامی مطرح شود یا خیر باعث طولانی شدن تکمیل آن شد.

پورمختار درباره حجم این گزارش بیان داشت: گزارش آماده‌ شده بسیار مفصل است و به دلیل آنکه نمی‌توان همه آن را قرائت کرد، مختصر خواهد شد اما هیچ بخشی از آن حذف نمی‌شود تا به اصل گزارش خللی وارد نشود.

این نماینده درباره حضور افراد مختلف در این پرونده اظهار داشت: اسامی‌ نیز در این پرونده وجود دارد؛ به هرحال اتفاقات توسط افراد صورت گرفته یا مدیریت شده، ضمن آنکه افراد باید درباره حوزه مسئولیتی خود پاسخگو باشند تا بررسی با روندی صحیح صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در گفت و گو با خانه ملت خاطرنشان کرد: این پرونده در صحن مجلس قرائت خواهد شد و آن بخشی که قطعیت پیدا کند که جرم  و خلاف قانون است به قوه قضائیه ارائه خواهد شد و بقیه هم به وزارت وزرش و دولت تحویل داده می‌شود که مسئولان مربوطه با تغییر برخی از مدیران و مسئولان اصلاحاتی ایجاد کنند.

لازم به یادآوری است؛ از 2 سال گذشته به دلیل فسادهای متعدد در فوتبال کشور پرونده‌ای با نام فساد در فوتبال تشکیل شده که در کمیسیون اصل نودم مجلس در حال بررسی آن است. مواردی همچون سوءاستفاده مالی، سوءاستفاده از موقعیت و امکانات، تبانی، شرط‌بندی‌، تغییر در رده‌های بعضی از تیم‌ها و باشگاه‌ها و سوءاستفاده از قرارداد‌ها بخشی از موارد مطرح شده در این پرونده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز