خبرگزاری کار ایران

تاسیسات جزو بهترین‌های دنیاست

طاهری: منصوری می‌تواند جزو مدعیان باشد/ مقابل میثاق خود را از پیش برنده می‌دانستیم!

بازیکن تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: فکرش را نمی‌کردیم این‌طور به میثاق ببازیم.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی اول لیگ همیشه شرایط خاص خود را دارد و بازی اول همواره سخت است و فکرش را نمی‌کردیم این‌طور به میثاق ببازیم. شرایط میثاق مشخص نبود و بچه‌های ما خود را قبل از بازی برنده می‌دانستند و این اشتباه بزرگ ما بود. ما بازی را خوب شروع کردیم اما گل‌های بدی خوردیم و دنبال جبران بودیم که در ضد حمله گل‌های بعدی را خوردیم.

وی افزود: ان‌شاالله در بازی‌های بعد شکست بازی‌اول را جبران می‌کنیم. هنوز 25 هفته از لیگ باقی مانده و هفته‌اول شکست خوردیم که تلنگر خوبی بود و وقت زیادی برای جبران داریم.

وی ادامه داد: متاسفانه امسال شهید منصوری شرایط خاصی داشت و تیم دیر بسته شد و تمرینات ما هم دیر شروع شد اما منصوری همیشه هواداران خوب و پرشوری دارد و با حمایت هوادارانش امسال جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود. همه تلاش می کنیم تا به این هدف بزرگ برسیم.

طاهری در پایان گفت: لیگ امسال بسیار سخت است و مدعیان زیادی حضور دارند. تاسیسات‌دریایی یکی از بهترین تیم‌های دنیا است و کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و در کنار آنها مس سونگون، گیتی‌پسند و دبیری‌تبریز هم جزو مدعیان هستند که نشان می‌دهد چه لیگ سختی داریم. منصوری با توجه به بودجه و پتانسیلی که دارد دوست دارد جزو مدعیان باشد و تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم و مدعی باشیم، هر چند کار بسیار سختی داریم.

کد خبر : ۲۸۹۶۵۳