خبرگزاری کار ایران

مشکل مالی آنچنانی نداریم؛

طاهری: محمد کشاورز تصمیم اشتباهی نگرفته / امیدوارم تیم خوب و یکدستی بسازد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۳۱۹

نمی‌شود گفت که کشاورز با این سن و سال اشتباه کرده چون تجربه زیادی دارد و آنقدر میدان‌های بزرگ دیده که می‌تواند تصمیم خوبی بگیرد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: حضور محمد کشاورز به عنوان سرمربی گیتی‌پسند اتفاق خیلی خوبی است.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: محمد کشاورز سرمربی گیتی‌پسند اصفهان شد و به نظرم اتفاق خیلی خوبی است چون هم تجربه ملی زیادی دارد و هم تجربه باشگاهی و هم اینکه در اصفهان خیلی حضور داشته و جو اصفهان را خوب می‌شناسد.

وی ادامه داد: کشاورز این سِمَت را قبول کرده و کار سختی دارد و اگر قسمت شد و در این تیم ماندیم، به کشاورز کمک کنیم. ان‌شالله کشاورز تیم خوب و یکدستی بسازد و نتایجی که از گیتی‌پسند انتظار می‌رود را به دست بیاوریم.

طاهری تاکید کرد: نمی‌شود گفت کشاورز با این سن و سال اشتباه کرده چون تجربه زیادی دارد و آنقدر میدان‌های بزرگ دیده که می‌تواند تصمیم خوبی بگیرد. باید همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا گیتی‌پسند را به جایگاهی که استحقاقش را دارد، برسانیم. حتما کشاورز تمام جوانب را در نظر گرفته و این تصمیم را گرفته است.

بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند در مورد مشکلات مالی این باشگاه اظهار داشت: ما مشکل آنچنانی به لحاظ مالی نداریم. به هر حال مشکلات اقتصادی در تمام کشور هست، اما باشگاه ما مشکل مالی چندانی ندارد و دیر و زود داشته، اما سوخت و سوز نداشته و ان‌شالله شرایط بهتر هم می‌شود.

طاهری در پایان در مورد دعواهایی که بر سر انتخاب سرمربی گیتی‌پسند وجود داشت، گفت: من در جریان این مسائل نیستم چون اصفهان نبودم و خبر ندارم. اگر هم اختلافی بوده، الان محمد کشاورز سرمربی تیم است و همه باید حمایت کنند و کمک کنند تا تیم به جایگاه اصلی خودش برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز