خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز:

اساسنامه جدید خانه مطبوعات به زودی اجرایی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۱۶۲

از آنجایی که خانه مطبوعات خانه همه اهالی رسانه است همه حق دارند نظر خود را نسبت به اساسنامه جدید این خانه ارائه دهند.

سرپرست معاونت فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی البرز گفت: اهالی رسانه در رابطه با اساسنامه جدید خانه خود نظربدهند.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد طاهری با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر اساسنامه جدید خانه مطبوعات استان در سایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: همه اهالی رسانه و مطبوعات اعم از آنهایی که عضو خانه مطبوعات را دارند و چه آنهایی که تا کنون موفق به دریافت این کارت نشده اند می توانند با مراجعه به این سایت اساسنامه جدید خانه مطبوعات را مطالعه و در خصوص مفاد آن اعلام نظر کنند.

وی افزود: از آنجایی که خانه مطبوعات خانه همه اهالی رسانه است همه حق دارند نظر خود را نسبت به اساسنامه جدید این خانه ارائه دهند.

وی ادامه داد: معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با درج این اساسنامه در سایت تلاش دارد که اساسنامه ای تدوین کند که مورد وفاق همه اهالی رسانه باشد.

طاهری گفت: پس از تدوین این اساسنامه، ظرف مدت کوتاهی شاهد ابلاغ و اجرایی شدن آن در همه استان های کشور خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز