خبرگزاری کار ایران

منچستر و زمان 33 ساله برای بازگشت/ فاجعه برای تیمی که دوستش داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۷۲۱

منچستریونایتد باز هم شکست خورد تا امیدواری‌های اندکی که در مورد بهبود روند این تیم به وجود آمده بود خیلی زود از بین روند و باز هم روند سینوسی شیاطین سرخ ادامه پیدا کند.

به گزارش ایلنا  سرجیم راتکلیف مالک جدید و ثروتمند باشگاه منچستریونایتد هفته گذشته هشدار داده بود که بازسازی منچستریونایتد در حدی که این تیم بتواند قهرمانی لیگ برتر را دوباره کسب کند، دست کم سه سال زمان لازم دارد. اما اگر قرار باشد عملکرد این تیم مقابل فولام که منجر به شکست خانگی 2-1 آنها شد را در نظر بگیریم به نظر می‌رسد که برای رسیدن این تیم به قهرمانی لیگ برتر به جای سه سال، نیاز به 33 سال زمان باشد!

شاگردان مارکو سیلوا در تیم فولام از هفته اول لیگ به بعد که توانسته بودند اورتون را در زمین حریف شکست دهند هیچ بردی خارج از کراون کاتج (ورزشگاه خانگی فولام) کسب نکرده بودند و نکته جالب‌تر اینکه این تیم 21 سال بود که در اولدترافورد به برد نرسیده بود. اما این تیم روز شنبه خیلی زود فهمید که ورزشگاه اولدترافورد این بار خیلی متفاوت است و درست مثل ورزشگاه خانگی این تیم شده بود و یونایتد آنقدر در این ورزشگاه ضعیف شده که فولامی‌ها می‌توانستند نیمه اول را حتی با اختلاف سه گل هم به سود خود پایان دهند.

یونایتد یک تیم بی‌زهر و بی‌دندان در کارهای تهاجمی نشان می‌داد و تنها موقعیت مناسب این تیم در آخرین دقیقه نیمه اول نصیبشان شد. در نهایت هم گل دقیقه 97 الکس ایووبی، آب سرد را بر پیکر تیم اریک تن هاخ ریخت. البته حقیقت این است که این گل باید خیلی زودتر به ثمر می‌رسید و فولام به شایستگی برنده این مسابقه شد.

آمار ترسناک

در جریان این بازی فولام 19 شوت داشت که 9 شوت داخل چهارچوب قرار داشت و آندره اونانا دروازه‌بان یونایتد را بارها مجبور به واکنش کرد. در تمام فصل جاری، تن هاخ به دلیل نمایش ضعیف یونایتد مورد انتقاد شدید قرار گرفته که اغلب نکات زیادی را به همراه داشته است.

یونایتد اگرچه طی 4 بازی قبل از شکست مقابل فولام برنده از زمین خارج شده بود اما نمایش بی‌نقصی نداشته تا طرفداران فوتبال و همینطور هواداران یونایتد، تیم مرد هلندی را یک تیم غیر قابل اطمینان تلقی کنند.

آمار عجیبی که توسط دیوید اوبراین، خبرنگار اسکای اسپورت، منتشر شده نشان می‌دهد که در فصل جاری لیگ برتر انگلیس 435 شوت داخل چهارچوب یونایتد قرار گرفته است. برای درک بیشتر این تعداد ضربه باید این را دانست تنها باشگاه لیگ برتری که شوت بیشتری داخل چهارچوب داشته شفیلدیونایتد است. این تیم که قبل از تابستان به لیگ برتر صعود کرده بود با کسب 13 امتیاز پس از 25 بازی، در انتهای جدول قرار دارد.

در 5 بازی اخیر یونایتد در لیگ برتر مقابل فولام، لوتون تاون، استون ویلا، وستهم و ولورهمپتون، این تیم به ترتیب 17، 22، 23، 22 و 16 شوت دریافت کرده است. در مجموع تیم تن هاخ در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر 100 شوت دریافت کرده است! دیدار بعدی یونایتد در جام حذفی مقابل ناتینگهام فارست خواهد بود و پس از آن باید مقابل منچسترسیتی در دربی منچستر بازی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز