خبرگزاری کار ایران

ستاره یونایتد: به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۲۳۰

راسموس هویلوند، مهاجم منچستریونایتد، اعلام کرد که هدف این تیم کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی لوتون تاون بازی کرد و با دو گل راسموس هویلوند حریفش را از پیش رو برداشت.

این مهاجم دانمارکی معتقد است که هدف یونایتد کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. این درحالی است که یونایتد این فصل در قعر جدول دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت و حتی به لیگ اروپا هم صعود نکرد.

راسموس هویلوند به اسکای اسپورت گفت:"ما شروع خوبی داشتیم، دو گل خوب و سریع زدیم ولی از زمین حریف فاصله گرفتیم و بعد گل خوردیم. در این ورزشگاه 2-1 نتیجه خطرناکی بود اما با همین نتیجه به رختکن رفتیم. فکر می‌کنم در واقع در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، فقط باید گل بزنیم. بله من یک موقعیت خوب داشتم و آن را از دست دادم، کمی به همین دلیل ناراحت شدم."

گل؟

من فکر می کردم که آن حمله می‌تواند نتیجه‌ای داشته باشد و از قبل می‌دانستم که از کنار توماس کامینسکی، دروازه‌بان لوتون، رد می‌شوم. من سرعت زیادی دارم، پس فقط توپ را روی پای چپم بردم و سپس از کنار او رد شدم و بله، آن را وارد دروازه کردم. من کمی از نحوه ضربه زدن به توپ رضایت نداشتم اما خوشحالم که گل شد.

گل دوم؟

من خودم را در مسیر توپ قرار دادم. فکر می‌کنم می‌توانید ببینید که من بدنم را در مسیر توپ گذاشتم و آن را به سمت دروازه هدایت کردم. گل خوبی بود. همچنین در حال حاضر من اعتماد به نفس زیادی دارم، بنابراین بله، این گل‌ها ادامه دارد.

تاثیر بازیکنان در گلزنی؟

بله، صد در صد هم تیمی‌هایم به من کمک می‌کنند. من برای یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کنم، بنابراین بازیکنان باکیفیتی هستند که هر روز با آن‌ها تمرین می‌کنم و بازی می‌کنم، به‌ویژه بازیکنانی که به من نزدیک هستند. من برای آن‌ها بسیار خوشحالم. فقط می‌خواهم به بازی با آن‌ها ادامه دهم و پیشرفت کنم. امیدوارم آن‌ها نیز بهتر شوند و ما بتوانیم با هم رشد کنیم.

پنجمین برد متوالی یونایتد؟

برد در این بسیار خوب بود و فاصله نزدیک یونایتد با تاتنهام را کمتر کرد. ما باید به فشار آوردن ادامه دهیم. هدف ما این است که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم و در جام حذفی نیز تا جایی که می‌توانیم پیش برویم. ما باید به یاد داشته باشیم که بردن جام‌ها برای ما بسیار مهم است، بنابراین هر کاری که ممکن است انجام می‌دهیم تا پیش برویم و همه چیز را ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز