خبرگزاری کار ایران

عجیب‌ترین گزینه جانشینی توخل در بایرن مونیخ

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۸۹

مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای انتخاب جانشین توماس توخل سراغ گزینه عجیبی رفته‌اند.

به گزارش ایلنا، اوضاع بایرن مونیخ رو به راه نیست. در حالیکه یان کریستین درسن، رئیس باشگاه، پس از شکست اخیر مقابل بوخوم، علناً از توماس توخل حمایت کرد، شایعات درمورد آینده این مربی همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش اکثر رسانه‌های آلمانی، طرفداران مونیخ خود را برای همه سناریوها، از جمله اخراج زودهنگام توخل، آماده می‌کنند.

همانطور که اسکای آلمان گزارش می‌دهد، جدایی زودهنگام توماس توخل در فصل جاری دیگر منتفی نیست. بر اساس این گزارش، سران بایرن می‌خواهند عملکرد تیم را "بازی به بازی را بررسی کنند."

به زبان ساده اگر بایرن مونیخ آخر هفته آینده یک شکست دیگر مقابل لایپزیش متحمل شود، دوران توخل ممکن است روی نیمکت رکورددار عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا به پایان برسد.

طبق اطلاعات اسکای، درسن و اعضای هیأت مدیره باشگاه در حال حاضر گزینه‌های جانشینی توخل را بررسی می‌کنند. آن‌ها در میان اسامی مختلف به یک گزینه بحث برانگیز رسیده‌اند: اوله گونار سولسشر!

این مربی 50 ساله نروژی با باشگاهی قرارداد ندارد و از سال 2021 با ترک منچستریونایتد باشگاه دیگری را انتخاب نکرده است. او از سال 2018 در این باشگاه حضور داشت.

کریستوف فروند، مدیر ورزشی بایرن، سولسشر را به خوبی می‌شناسد و سال‌هاست که با او رابطه صمیمانه‌ای دارد.  با این حال، هنوز هیچ مذاکره مشخصی بین بایرن و مهاجم سابق شیاطین سرخ که بایرن را در فینال لیگ قهرمانان 1999 شکست داد، صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز