خبرگزاری کار ایران

درخشان: ضعف‌های پرسپولیس زیر سایه برد مقابل تراکتور قرار نگیرد/ این تیم به یک شرط می‌تواند قهرمان شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۶۷۵

پیشکسوت فوتبال در مورد شرایط پرسپولیس صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا در خصوص برتری پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: ببینید این پیروزی به موقع بود و زمانی صورت گرفت که تیم هم از لحاظ جدولی و هم از لحاظ روحی و روانی به آن نیاز داشت. شکست دادن تیم پرستاره تراکتور کار راحتی نیست خصوصاً با این نتیجه خوب. من به بازیکنان و کادرفنی تبریک می‌گویم. 

وی افزود: البته تیم همچنان نواقصی دارد که نباید زیر سایه این برد قرار بگیرد و کادرفنی باید روی آن کار کند. خط دفاعی انسجام لازم را ندارد و زیاد به حریف موقعیت می‌دهیم و خط حمله هم وابسته به خلاقیت فردی بازیکنان موقعیت ایجاد می‌کند و من کمتر دیدم روی حرکات تمرین شده به دروازه حریف نزدیک شویم. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تغییرات این این هم گفت: ببینید تغییرات در کادرفنی، مدیرعامل و هیات مدیره وجود دارد و همه به این مسائل عادت کرده ایم. هر فرد چه خوب کار کند، چه متوسط و چه ضعیف به یکباره از کار برکنار می شود و در کل کشور ما شرایط به این شکل است.

او در پاسخ به این سوال که آیا جدایی یحیی گل محمدی به نفع پرسپولیس بوده است یا نه هم گفت: در هیچ زمانی این تغییرات به نفع پرسپولیس نبوده است. کسی که روی کارش سوار است نباید برکنار شود و همه می دانند این تغییرات در نهایت به نفع پرسپولیس نیست.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد حضور اوسمار به عنوان سرمربی این تیم هم گفت: تغییرات وقتی مثبت است که انتخاب ها روبه جلو باشد. معمولا تغییرات برای رشد است نه در جا زدن است و انتخاب اوسمار به نظر من رو به عقب است. البته شاید زود قضاوت می کنیم و باید دو سه هفته دیگر هم صبر کنیم.

 

درخشان در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس هم گفت: اگر الان تیم جمع شود می شود قهرمان شد اما اگر پرسپولیس دو سه هفته دیگر شکست بخورد دیگر نمی شود کاری کرد چون اختلاف زیاد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز